رئیس فدراسیون نروژ، یک زن نادر با نفوذ در فوتبال، صحبت می کند.

لیز کلاونس مشت نمی کشد. این سبک او نیست. برای برخی، این یک مشکل است. به کلاونس، بازیکن سابق تیم ملی که اکنون رئیس فدراسیون فوتبال نروژ است، او دقیقاً همین است.

بنابراین او فیفا را در مورد تعارضات اخلاقی آن، در مورد نحوه برخورد با آن، مورد توجه قرار خواهد داد کارگران مهاجر در پروژه های جام جهانی، در مورد حقوق زنان و همجنس گرایان او خوشحال است، در صورت نیاز، این موضوع را مستقیماً به مقامات (عمدتاً مرد) در گردهمایی‌های فیفا می‌گوید و از آنها می‌خواهد که به عنوان رهبران فوتبال، این ورزش – و خودشان – را با استانداردهای اخلاقی و اخلاقی بالاتری حفظ کنند.

از نظر سیاسی، این مرا کمی بیشتر در معرض دید قرار داد، و شاید مردم بخواهند به من بگویند، “فکر می کنی کی هستی؟” کلاونس، 42 ساله، در مصاحبه ای قبل از جام جهانی زنان گفت. او گفت که طرح پرسش‌هایی در مورد حقوق بشر و حکمرانی خوب نیز «بهایی داشت».

او همچنین معتقد است که مواضع او منعکس کننده موقعیت های فدراسیون و کشورش است. و او می گوید که از فشار دادن آنها دست نخواهد کشید. او گفت: “من بسیار با انگیزه هستم، و روزی که نباشم، ترک می کنم. چیزی برای از دست دادن ندارم.”

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *