راننده 2 کودک را در جشن تولد در باشگاه قایق سوان، میشیگان کشت

به گفته پلیس، یک راننده مست در بعدازظهر شنبه وارد ساختمانی شد که در آن جشن تولد کودکان در میشیگان برگزار می‌شد و دو خواهر و برادر جوان را کشت و حداقل 15 نفر دیگر را مجروح کرد.

یک دختر 8 ساله و برادر 5 ساله اش در اثر عبور راننده که یک زن 66 ساله از دیوار باشگاه قایق سوان در شهرستان مونرو، جایی که جشن برگزار می شد، کشته شدند. حدود ساعت 3 بعد از ظهر، تروی گودنا، کلانتر شهرستان مونرو، در یک کنفرانس خبری در عصر شنبه این باشگاه در شهر برلین، جنوب غربی دیترویت و نزدیک شهر نیوپورت است.

کلانتر گودناف گفت که 15 نفر مجروح شدند، از جمله سه کودک و شش بزرگسال که جراحات خطرناکی را متحمل شدند و به بیمارستان های محلی منتقل شدند یا با هواپیما منتقل شدند. او جزئیات بیشتری در مورد راننده ارائه نکرد، اما گفت که پلیس در حال اجرای حکم بازرسی در یک میخانه مجاور است که احتمالاً او قبل از تصادف در آنجا بوده است.

کلانتر گودنا گفت که راننده دستگیر شده و در حال حاضر در زندان شهرستان مونرو است. او گفت که او به کار با وسیله نقلیه در حالت مستی که باعث مرگ شده متهم شده است و احتمالاً با اتهامات جنایی دیگری روبرو خواهد شد.

مقامات گفتند که مشخص نیست در زمان حادثه چند نفر در داخل باشگاه بودند.

کلانتر گودناف گفت، کارکنان فوریت های پزشکی صحنه ای را توصیف کردند که “بسیار آشفته بود، با سطوح بالایی از احساسات افراد مستقیماً درگیر و کسانی که شاهد این حادثه وحشتناک بودند.”

باشگاه قایق قو در یک پست فیس بوک گفت “یک تصادف وحشتناک امروز در سوان با جراحات زیاد و آسیب های زیادی به غرفه رخ داده است.”

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *