راهپیمایی دونالد ترامپ در کارولینای شمالی به دلیل آب و هوا لغو شد.

دونالد جی. ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا قرار بود روز شنبه در ویلمینگتون، ایالت NC، یک گردهمایی مبارزاتی برگزار کند که تنها با بیش از یک درصد آرا در انتخابات ریاست جمهوری 2020 برنده شد. اما در اواخر روز به دلیل آب و هوا لغو شد.

قرار بود این اولین رویداد مهم کمپین انتخاباتی آقای ترامپ از زمان آغاز محاکمه جنایی جنایی او در نیویورک در روز دوشنبه باشد. رئیس‌جمهور سابق در تمام هفته نسبت به مراحل قانونی ابراز خشم کرده است – او باید در طول مدت محاکمه‌اش حضور داشته باشد و به‌طور قابل‌توجهی میزان کمپین او را تا زمانی که ادامه دارد محدود می‌کند. او هست متهم به جعل سوابق تجاری در تلاش برای پنهان کردن پرداخت به یک ستاره پورن.

آقای ترامپ دارد انبوهی از ادعاهای نادرست و گمراه کننده را مطرح کرد در مورد محاکمه برای دفاع از رفتار خود، حمله به قاضی و دادستان، و نشان دادن خود به عنوان قربانی آزار و شکنجه سیاسی.

اما گردهمایی آقای ترامپ احتمالاً تنها یک فاصله کوتاه در حماسه محاکمه جنایی او در نیویورک خواهد بود، اولین بار برای یک رئیس جمهور ایالات متحده. این پرونده جنایی تنها یکی از چهار پرونده ای است که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 بر سر او وجود دارد. سه پرونده دیگر در مراحل مقدماتی است و ممکن است حداقل یکی از آنها قبل از انتخابات به دادگاه برود. آقای ترامپ باید تا روز دوشنبه به نیویورک بازگردد، زمانی که وکلا در جلسه محاکمه اظهارات افتتاحیه را ارائه کنند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *