زن آلابامایی اعتراف کرد که درباره ربوده شدن و گزارش کودک سرگردان دروغ گفته است

یک زن آلابامایی که ناپدید شدن کوتاه او در این ماه توجه ملی را به خود جلب کرد و تلاش های گسترده ای را در سرتاسر ایالت به دنبال داشت، از طریق یک وکیل روز دوشنبه گفت که تمام این مصیبت را جعل کرده است – از جمله ربوده شدن و ادعای او مبنی بر دیدن یک کودک نوپا در کنار جاده.

این زن، کارلی راسل، 25 ساله، از طریق وکیلش، اموری آنتونی، گفت که او در 13 ژوئیه در هوور، آلا.

آقای آنتونی در نامه‌ای که روز دوشنبه توسط رئیس اداره پلیس هوور در یک کنفرانس خبری قرائت شد، گفت: «ما برای کارلی دعا می‌کنیم که او به مسائل خود رسیدگی می‌کند و تلاش می‌کند تا با درک اشتباهی که در این مورد مرتکب شده است پیش برود. “کارلی دوباره از شما طلب بخشش می کند.”

آقای آنتونی در نامه گفت که خانم راسل هیچ کمکی در مورد حقه خود دریافت نکرده است و از زمانی که ناپدید شد با کسی در هتل نبوده است.

آقای آنتونی تلفنی گفت که صبح روز سه‌شنبه با مقامات ملاقات خواهد کرد تا درباره اتهامات احتمالی خانم راسل به دلیل جعل آدم ربایی خود با آنها صحبت کند، اما او از پاسخ به سؤالات یا توضیح انگیزه‌های موکلش برای دروغ‌گویی خودداری کرد.

رئیس پلیس، نیکلاس درزیس، در کنفرانس خبری گفت که پلیس در حال مذاکره با دادستانی منطقه جفرسون درباره اتهامات احتمالی در این پرونده است. دفتر دادستان منطقه فوراً به درخواست ها برای اظهار نظر در روز دوشنبه پاسخ نداد.

وقتی با تلفن تماس گرفت، تالیتا راسل، مادر کارلی راسل، گفت که «الان زمان خوبی نیست» و تلفن را قطع کرد. او بلافاصله به سوالات از طریق متن پاسخ نداد.

اعتراف خانم راسل یک پرونده گیج‌کننده را پوشش می‌دهد که از لحظه‌ای که او داستانی درباره کودکی در حال راه رفتن در کنار جاده‌ای پر تردد در شب تعریف می‌کرد، در هاله ای از ابهام قرار گرفته بود – تصویری که شک و تردید بازرسان را برانگیخت، آنها متعجب بودند که چگونه هیچ کس دیگری در جاده چنین منظره عجیبی را ندیده است.

وقتی خانم راسل با 911 تماس گرفت، به اعزام کننده گفت که برای کمک به کودک نوپا جلوتر می آید. او سپس با یکی از اعضای خانواده تماس گرفت تا جزئیات مشابه را گزارش کند و آن شخص صدای جیغ خانم راسل را از تلفن شنید. این آخرین باری بود که کسی از خانم راسل شنید تا حدود دو روز بعد، زمانی که او با پای پیاده در جلوی خانه خانواده اش حاضر شد و بستگان و مقامات را خیره کننده کرد.

به گفته پلیس، پس از بازگشت، خانم راسل به بازرسان گفت که او را قبل از فرار به زور سوار یک ماشین و سپس سوار یک خودروی هجده چرخ کرده اند، اما پلیس می گوید که دوباره ربوده شده و سوار ماشین شده است. خانم راسل گفت که سپس او را در خانه ای نگه داشتند و قبل از فرار و فرار به خانه از میان جنگل، سوار ماشین دیگری کردند.

اما روز چهارشنبه، رئیس درزیس در یک کنفرانس مطبوعاتی گفت که پلیس هیچ مدرکی برای اثبات ادعای ربوده شدن خانم راسل پیدا نکرده است و جزئیاتی را به اشتراک گذاشت که به نظر می رسد به آنچه در واقع رخ داده اشاره دارد.

تحقیقات این وزارتخانه نشان داد که خانم راسل قبل از تماس با 911 برای گزارش مشاهده کودک نوپا، اطلاعاتی در مورد Amber Alerts و فیلم “Taken” که درباره یک آدم ربایی است، به صورت آنلاین جستجو کرده است.

رئیس درزیس روز دوشنبه گفت که بازرسان همچنان می‌خواهند با خانم راسل دیدار کنند تا یک جدول زمانی جمع‌آوری کنند و دلایل او را برای این دروغ‌پردازی کاملاً درک کنند.

رئیس پلیس در یک مصاحبه تلفنی گفت که پلیس هنوز دقیقاً نمی داند که در جریان تلاش های جستجو چقدر پول خرج شده است، اما او انتظار دارد که این مبلغ به ده ها هزار دلار برسد.

او از بیان اتهامات احتمالی خانم راسل خودداری کرد. در آلاباما، ارائه گزارش نادرست آگاهانه به مجریان قانون، جرم است.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *