سرآشپز خانواده اوباما هنگام پارو زدن در تاکستان مارتا می میرد

پلیس ایالتی ماساچوست روز دوشنبه اعلام کرد، یک آشپز شخصی خانواده اوباما در آخر هفته پس از اینکه در حال دست و پا زدن در آب در حال دست و پا زدن در نزدیکی خانه خانواده سابق در مارتا وینیار دیده شد، جان باخت.

جسد سرآشپز، تافاری کمبل، 45 ساله، اهل دامفریز، ویرجینیا، که در حال بازدید از تاکستان بود، درست قبل از ساعت 10 صبح دوشنبه در حدود 100 فوتی ساحل در حوضچه بزرگ ادگارتاون در آب در عمق حدود هشت فوتی توسط پلیس محیط زیست ماساچوست پیدا شد. در طی یک جست و جوی چند ساعته که یکشنبه شب آغاز شد و چندین سازمان مجری قانون درگیر شد، سونار سونار را از یک قایق مستقر کرده بود.

به گفته پلیس ایالت، باراک اوباما، رئیس جمهور سابق و میشل اوباما در زمان حادثه در خانه نبودند. تحقیقات در مورد مرگ آقای کمپبل، که در زمان حضور اوباماها در کاخ سفید به عنوان آشپز کار می کرد و پس از آن با آنها ادامه می داد، توسط پلیس ایالتی و اداره پلیس ادگارتاون در حال انجام است.

پلیس ایالتی در بیانیه ای گفت: درست قبل از ساعت 8 بعد از ظهر روز یکشنبه، خدمات اورژانسی از ادگارتاون به حوض بزرگ ادگارتاون در نزدیکی ترکیه لند کوو، جایی که آقای اوباما یک خانه تابستانی دارد، برای تماس «یک پاروکار مرد که به داخل آب رفته بود، به نظر می رسید برای مدت کوتاهی برای ماندن روی سطح تلاش می کند و سپس زیر آب می رود و دوباره ظاهر نمی شود، پاسخ دادند».

پلیس گفت که در آن زمان یک پارو سوار دیگر با او در حوض بود و او را دید که زیر آب رفته است. پلیس ایالتی، گارد ساحلی ایالات متحده و چندین واحد آتش نشانی محلی، از جمله غواصان، در جستجو کمک کردند.

پلیس ایالتی گفت، پس از چندین ساعت جستجو در یکشنبه شب، «عملیات متوقف شد تا تیم‌های غواصی، خدمه پرواز و سایر امدادگران بتوانند دوباره تجهیز و مراحل بعدی را ارزیابی کنند».

رئیس الکس شفر از سازمان آتش نشانی ادگارتاون به Vineyard Gazette گفت که افسران پلیس جزیره و آتش نشانان پس از گزارش مفقود شدن آقای کمپبل، جستجوهای خانه به خانه را انجام داده اند و آتش نشانان با پای پیاده خط ساحلی برکه را جستجو کرده اند.

آقای و خانم اوباما در بیانیه‌ای آقای کمپبل را “یک مرد واقعاً شگفت‌انگیز” و “عزیز محبوب خانواده ما” نامیدند.

آنها گفتند: “زمانی که برای اولین بار او را ملاقات کردیم، او یک آشپز با استعداد در کاخ سفید بود – خلاق و علاقه مند به غذا، و توانایی آن برای گرد هم آوردن مردم.” در سال‌های بعد، او را به عنوان فردی خونگرم، سرگرم‌کننده و فوق‌العاده مهربان شناختیم که زندگی همه ما را کمی روشن‌تر کرد.»

اوباماها گفتند که از آقای کمپبل خواسته اند تا زمانی که آنها در حال آماده شدن برای ترک کاخ سفید بودند، در کنار آنها بماند.

آنها گفتند: “او از آن زمان بخشی از زندگی ما بوده است.” “قلب ما شکسته است که او رفته است.”

بر اساس بیانیه آنها، بازماندگان آقای کمپبل شامل همسرش شریس و پسران دوقلوی خاویر و ساوین هستند.

خانواده اوباما، بازدیدکنندگان قدیمی تابستان از تاکستان مارتا، ملکی به مساحت 30 هکتار خریداری کرد در ساحل جنوبی در سال 2019 به قیمت 11.75 میلیون دلار. خانه هفت خوابه آنها به مساحت 6900 فوت مربع در مقابل حوض بزرگ ادگارتاون با چشم‌اندازی از ساحل و اقیانوس حائل قرار دارد. این حوض ساحلی آرام و لب شور دارای ورودی‌های متعددی است که در میان قایق‌رانان تفریحی، به‌ویژه در میان قایق‌رانان و قایق‌رانان که امیدوارند غروب تماشایی را تماشا کنند، محبوب هستند.

سازمان هواشناسی کشور در یکشنبه شب شرایط عادلانه و صاف را با دمای بالای 70 درجه گزارش کرد.

آقای اوباما از روزهایی که سناتور ایلینویز بود، از تاکستان دیدن کرده است و بخشی از هر ماه اوت را در هفت سال از هشت سالی که در سمت ریاست جمهوری بود در این جزیره سپری کرده است و از سال 2012 در طول مبارزات انتخاباتی مجدد خودداری کرده است.

این اولین بار نیست که یک سرآشپز رئیس جمهور سابق آمریکا به طور ناگهانی فوت می کند. والتر شایب، سرآشپز اجرایی سابق در دوران ریاست جمهوری بیل کلینتون و جورج دبلیو بوش، در سال 2015 به طور تصادفی غرق شد. رفتن به پیاده روی در تائوس، NM

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *