سرآشپز همسر اوباما می گوید پس از مرگ شوهرش در حال پارو زدن در مارتا واینیارد، قلبش شکسته است.

همسر سرآشپز شخصی باراک اوباما، رئیس جمهور سابق آمریکا، پس از بیرون آوردن جسد همسرش از برکه ای در نزدیکی خانواده اوباما، در شبکه های اجتماعی درخواست دعا کرد. تاکستان مارتا املاک

تافاری کمبل، 45 ساله، از دامفریز، ویرجینیا، صبح دوشنبه، یک روز پس از ناپدید شدن در حین پارو زدن در آب های ادگارتاون گریت پاند در تاکستان مارتا پیدا شد.

شریس کمپبل همراه با عکسی از همسرش در اینستاگرام خود نوشت: “قلب من شکسته است. زندگی من و خانواده ما برای همیشه تغییر کرده است.” “لطفا برای من و خانواده ما دعا کنید تا با از دست دادن شوهرم کنار بیایم.”

Sherise قبلاً پستی را به اشتراک گذاشته بود که در آن گفته شده بود شرکت او، Sweet Sage Baking and Catering، به دلیل “فاجعه اخیر در خانواده ما” سفارشات را نمی پذیرد.

باراک اوباما کمپین تیک تاک را برای دفاع از “کتاب های ممنوعه” آغاز کرد: “کتابداران در خط مقدم هستند”

تافاری کمبل

تافاری کمبل سرآشپز شخصی اوباماها بود. (WH.gov)

او در توضیح این پیام نوشت: “هیچ کلمه ای نمی تواند آنچه را که من #دلشکسته هستم بیان کند.”

پلیس ایالت ماساچوست گفت که کمپبل توسط رئیس جمهور سابق استخدام شده بود و در زمان مرگ از تاکستان مارتا بازدید می کرد. MSP گفت که باراک و میشل اوباما در زمان حادثه در خانه حضور نداشتند.

حوض بزرگ ادگارتاون برای پاروباز گمشده

مقامات صبح دوشنبه در حوض بزرگ ادگارتاون برای یافتن پادری گمشده جستجو می کنند. (Ray Ewing/Vineyard Gazette)

را اوباما آزاد شد بیانیه مشترکی که روز دوشنبه منتشر شد، توضیح داد که چگونه آنها از کمپبل خواسته اند پس از ترک کاخ سفید در کنار آنها بماند و چگونه “قلب آنها شکسته است”.

در بیانیه آمده است: “تفاری یکی از اعضای محبوب خانواده ما بود. وقتی برای اولین بار با او آشنا شدیم، او یک آشپز با استعداد در کاخ سفید بود – خلاق و علاقه مند به غذا، و توانایی آن در گرد هم آوردن مردم. در سال های بعد، ما او را به عنوان فردی خونگرم، سرگرم کننده و فوق العاده مهربان شناختیم که زندگی همه ما را کمی روشن تر کرد.”

قاضی می‌گوید مظنونی که در خارج از اقامتگاه اوباما دستگیر شده بود «دستور می‌گرفت»: «از این که اینجا هستید ناامید هستم».

جسد کمپبل درست قبل از ساعت 10 صبح دوشنبه در عمق حدود 8 فوتی و 100 فوتی از ساحل برکه بزرگ ادگارتاون پیدا شد. غواصان MSP جسد را پس از اینکه افسران پلیس محیط زیست ماساچوست از سونار جانبی اسکن یک قایق برای یافتن آن استفاده کردند، پیدا کردند.

تاکستان مارتا

پلیس ادگارتاون جاده دوشنبه ویلسون را مسدود کرد. (Ray Ewing/Vineyard Gazette)

مقامات ابتدا در ساعت 7:46 بعد از ظهر یکشنبه پس از دریافت تماسی در مورد یک پاروکار مرد که تلاش می کرد تا بالای آب بماند، پاسخ دادند و سپس در نزدیکی ترکیه لند یارو رفت. مقامات گفتند که این مرد دوباره ظاهر نشد.

به گفته مقامات، یکی دیگر از پاروکاران در حوضچه همراه او بود و شاهد رفتن او به زیر آب بود.

برای دریافت برنامه FOX NEWS کلیک کنید

همسرش و پسران دوقلویشان خاویر و ساوین از کمپبل به یادگار مانده است.

برادفورد بتز از فاکس نیوز در این گزارش مشارکت داشت.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *