سوئیس و نروژ به تساوی رسیدند و گروه A در جام جهانی زنان را در اختیار گرفتند

گائله تالمان دروازه بان سوئیس روز سه شنبه مقابل نروژ به تساوی 0-0 رسید. جام جهانی زنان، زیرا نروژی ها بدون آدا هگربرگ مهاجم ستاره خود به دلیل مصدومیت بازی کردند.

هگربرگ ابتدا برای شروع در لیست قرار داشت، اما تیم در طول مسابقه اعلام کرد که اولی برنده توپ طلا پس از تجربه “احساس در کشاله ران” در پایان گرم کردن قبل از بازی خود، نتوانست بازی کند.

نروژی ها می توانستند از او برای شکستن یک بازی بدون گل استفاده کنند. به جای او، سوفی رومن هاگ بازی را به عنوان یک مهاجم شروع کرد. اما اولین حضور رومن هاگ در جام جهانی زنان بی‌ثمر بود. او در دقیقه 73 به جای کارینا سائویک تعویض شد.

برای پوشش ورزشی بیشتر در FOXNEWS.COM اینجا را کلیک کنید

مبارزه ویلده بو ریسا برای توپ با رامونا باخمن

نروژی ویلده بو ریسا، در سمت چپ، برای یک توپ بالا با رامونا باخمان سوئیسی در جریان بازی فوتبال جام جهانی زنان در گروه A بین سوئیس و نروژ در همیلتون، نیوزیلند، سه شنبه، 25 ژوئیه، 2023 مبارزه می کند. این مسابقه با تساوی 0-0 به پایان رسید. (AP Photo/Abbie Parr)

سوئیس و نروژ هر کدام فرصت های خود را برای زدن یک گل قاطع در طول مسابقه داشتند، اما این نروژ بود که تالمان را مجبور کرد تا چهار سیو بزند.

علیرغم نم نم نم نم باران مداوم در بیشتر بازی، 10769 هوادار در این مسابقه حضور داشتند مسابقه گروه A در استادیوم وایکاتو که کمی بیش از 18000 نفر دارد.

لحظه کلیدی

تالمن چندین مهار کلیدی انجام داد، اما سخت ترین آزمون او در 15 دقیقه مانده به وقت قانونی بود.

کارولین گراهام هنسن، بازیکن تعویضی نروژ، یک شوت انحنای قدرتمندی از بالای محوطه منتشر کرد، اما تالمان ضربه پایین را به کرنر دفع کرد.

فیلیپین برای اولین بار در جام جهانی زنان، نیوزیلند را شگفت زده کرد

سراینا پیوبل با تئا بجلد نبرد می کند

سوئیس سرینا پیوبل، در سمت چپ، در جریان مسابقه فوتبال جام جهانی زنان در گروه A بین سوئیس و نروژ در همیلتون، نیوزیلند، سه شنبه، 25 ژوئیه 2023، برای توپ با نروژی تئا بجلده می جنگد. (AP Photo/Abbie Parr)

چرا مهم است

نتیجه، گروه A را که شامل فیلیپین و نیوزلند هم میزبانی می‌کند، باز می‌دارد. سوئیس با چهار امتیاز پیشتاز است، نیوزلند و فیلیپین هر کدام سه امتیاز و نروژ یک امتیاز دارند. اما سناریوهایی وجود دارد که هر یک از آنها می توانند به مراحل حذفی راه یابند.

به قول خودشان

“این یک گام در مسیر درست برای ما است. ما در این بازی بسیار بهتر بودیم – بسیار آرام تر و خونسردتر بودیم و توانستیم موقعیت هایی ایجاد کنیم.” – گورو رایتن، هافبک نروژی.

این هیجان انگیز است و قرار گرفتن در رده اول پس از دو بازی، عالی است. اما ما می دانیم که باید دوباره به مصاف نیوزلند برویم. آسان نخواهد بود، اما قطعاً دوباره به دنبال پیروزی هستیم.” – رامونا باخمن، مهاجم سوئیسی.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

فریدا مانوم با جولیا استیرلی می جنگد

نروژی فریدا مانوم، سمت چپ، با جولیا استیرلی سوئیس در جریان بازی فوتبال جام جهانی زنان در گروه A بین سوئیس و نروژ در همیلتون، نیوزیلند، سه شنبه، 25 ژوئیه 2023، برای گرفتن توپ رقابت می کند. این مسابقه با تساوی 0-0 به پایان رسید. (AP Photo/Abbie Parr)

چه خبر بعدی

سوئیس که در صدر گروه A قرار دارد، با نیوزلند رتبه دوم در دوندین دوئل خواهد کرد. نروژ که نیاز به برد دارد، به اوکلند خواهد رفت تا با ترکیب فیلیپین که پس از شکست 1-0 سرخس فوتبال شجاع شده اند، روبرو شود. هر دو بازی یکشنبه برگزار می شود.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *