شعار اراذل و اوباش حکومتی در سالگرد فاجعه “مرگ بر اسرائیل” بود

شعار اراذل و اوباش حکومتی در سالگرد فاجعه “مرگ بر اسرائیل” بود

خبرگزاری رویترز در روایت خود از راهپیمایی حکومتی ۲۲ بهمن نوشت: امروز در ایران در میانه جنگ اسرائیل و حماس، تظاهرکنندگان شعار مرگ بر اسرائیل سر دادند و پرچم‌ این کشور را نیز همراه با پرچم آمریکا به آتش کشیدند..

رویترز در گزارش خود آورده که مسئله فلسطین یکی از ارکان جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب بوده است؛ انقلابی که با سرنگونی حکومت شاه که تحت حمایت آمریکا بود، به وقوع پیوست.

خبرگزاری فرانسه نیز در گزارش خود به سخنان رئیسی که خواستار اخراج اسرائیل از سازمان ملل شده بود، اشاره کرد و نوشت: رئیس جمهور اسلامی یادآوری کرد که آمریکا و برخی کشورهای غربی از اسرائیل در جنگ غزه حمایت می‌کنند.

در همین حال قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: مردم سختی‌ها را به خاطر نظام تحمل می‌کنند و صادقانه پای کار انقلاب هستند.

آخوند حاجی صادقی؛ نماینده خامنه ای در سپاه پاسداران هم گفته: ۲۲ بهمن بعثتی دوباره بود. امام زمان ما امروز مالک اشتری دارد که به معنای واقعی زمینه‌ساز ظهورآور را انجام می‌دهد.

این در حالیست که گزارش‌های مردمی و کاربران شبکه‌های اجتماعی و همچنین تصاویر منتشر شده در رسانه‌ها حاکی است که حکومت برای کشاندن مردم به راهپیمایی حکومتی ۲۲ بهمن به شیوه‌های مختلفی از جمله بی‌توجهی به حجاب اجباری و فراهم کردن امکانات تفریحی در خیابان از جمله غرفه‌های فوتبال دستی متوسل شده است.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *