فریبا: باید منتظر عملی شدن وعده‌های مدیریت استقلال بمانیم/ قهرمانی تیم‌های ایرانی در آسیا غیرممکن شده

بهتاش فریبا در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت تیم فوتبال استقلال قبل از آغاز مسابقات لیگ برتر، اظهار داشت: همه می‌دانند شرایط استقلال اصلاً خوب نیست، چون نتوانستند قرارداد بازیکنان جدید را هم ثبت کنند. در چند روز آینده باید این مشکل حل شود، چون باید هفته اول مسابقات لیگ برتر در آبادان به مصاف صنعت نفت بروند. اگر مشکلات حل نشود باید با نفرات سال قبل در آبادان بازی کنند. 

وی افزود: دیدار اول همیشه خیلی سخت است و پارسال جلوی همین صنعت نفت خیلی موقعیت داشتیم و گل نزدند و قهرمانی را از دست دادیم. شرایط برای استقلال سخت است و در گرمای آبادان، بازیکن هم نداریم. حسن کار جواد نکونام این است که سال‌ها در شرایط آب و هوایی خوزستان حضور داشته و به فوتبال در این شرایط بسیار آشناست.

*استقلال هم باید از حمایت دولتی بهره‌مند شود

کارشناس فوتبال در مورد اینکه باید از تیم فوتبال استقلال حمایت کنیم، بیان کرد: ما پیشکسوتان از تیم، کادر فنی‌مان و مدیریت باشگاه استقلال حمایت کردیم، چون مدیران باشگاه قول دادند کار‌ها به خوبی انجام شود. قول دادند ۲ روز بعد از تعطیلات کار اسپانسر جدید درست می‌شود و پول به باشگاه تزریق شود. علی خطیر به من قول داد حداقل ۲ بازیکن خارجی بیاورد که یک فوروارد خوب هم در میان نفرات بود. وقتی قول‌هایی از مدیریت باشگاه به لحاظ تزریق مالی و بازیکن گرفتیم، باید ۲- ۳ روز صبر کنیم تا ببینیم قول‌های‌شان به کجا می‌رسد؟ امیدوارم کار‌ها انجام شود تا هواداران و پیشکسوتان اینقدر نگران و مضطرب نباشند.  

پیشکسوت فوتبال در خصوص اینکه باید تیم استقلال از حمایت دولتی بهره‌مند شود، تاکید کرد: متاسفانه تیم فوتبال استقلال حمایت دولتمردان را نداشته و اگر پس از این حمایت شود، به خصوص در فصل نقل و انتقالات، مطمئناً شرایط بهتر از قبل می‌شود. اگر بزرگ‌تر های تیم و بازیکنان تیم فوتبال استقلال با رئیس جمهور صحبت کردند، امیدوارم اتفاقات خوب برای تیم بیفتد و شرایط استقلال بهتر شود.

*کار تیم‌های ایرانی برای رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر از قبل شده

فریبا با بیان اینکه قهرمانی تیم‌های ایرانی در آسیا به یک کار غیرممکن تبدیل شده است، خاطرنشان کرد: قهرمانی در آسیا برای تیم‌های ایرانی مدت‌هاست خیلی سخت شده و تیمی که بخواهد در آسیا حرفی برای گفتن داشته باشد باید از هر لحاظ تجهیز شود. استقلال ۲ بار و پاس یک بار به عنوان قهرمانی در آسیا دست یافتند و آخرین قهرمانی نیز به ۳۰ سال قبل بازمی‌گردد. هم اکنون نیز با خرید‌هایی که باشگاه‌های متمول عربستانی انجام داده‌اند دیگر کار تیم‌های ایرانی برای رسیدن به مراحل پایانی لیگ قهرمانان آسیا سخت‌تر از قبل شده است.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *