لیندا کایسیدو، بازمانده سرطان، در پیروزی کلمبیا مقابل کره جنوبی در جام جهانی زنان گلزنی کرد.

یک بازمانده از سرطان، یک ستاره رئال مادرید و اکنون یک گلزن در اولین بازی خود در این باشگاه جام جهانی زنان. لیندا کایسدو در 18 سالگی یک چهره الهام بخش است.

لبخند گشاد او در پایان پیروزی 2-0 کلمبیا مقابل او کره جنوبی روز سه شنبه ورزشگاه فوتبال سیدنی را تقریباً به اندازه مهارت های او در زمین روشن کرد.

او با ترس از اینکه این لحظه در سن 15 سالگی به سرطان تخمدان تشخیص داده نشود، از حضور در بزرگترین صحنه فوتبال زنان نهایت استفاده را برد.

برای پوشش ورزشی بیشتر در FOXNEWS.COM اینجا را کلیک کنید

لیندا کایسیدو جشن می گیرد

کلمبیا لیندا کایسدو، سمت چپ، پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش در جریان مسابقه فوتبال گروه H جام جهانی زنان بین کلمبیا و کره جنوبی در استادیوم فوتبال سیدنی در سیدنی، استرالیا، سه شنبه، 25 ژوئیه 2023، جشن می گیرد. (AP Photo/Rick Rycroft)

کایسیدو گفت: این اولین جام جهانی من با تیم بزرگسالان است و بنابراین باید از این مسابقات لذت ببرم. “بدون فشار. من می دانم که چقدر جوان هستم، همه چیزهایی که (هنوز) باید یاد بگیرم، تجربه ای که باید کسب کنم.”

کایسدو با پختگی فراتر از دوران نوجوانی اش صحبت می کند و بازی می کند.

به عنوان یک کودک اعجوبه او را ساخت اولین تیم بزرگسالان تنها 14 سال سن داشت. سپس تشخیص سرطان مطرح شد که چنین حرفه امیدوارکننده ای را زیر سوال برد.

حالا او اینجا بود و جام جهانی را با عملکردی روشن کرد که موقعیت او را به عنوان یکی از ستاره های در حال ظهور این ورزش توجیه کرد.

او گفت: «من فقط سعی می‌کنم از این لحظه لذت ببرم. یک بازیکن فوتبال باید تمرکز داشته باشد.»

کیسی فیر، 16 ساله، جوان ترین بازی تاریخ در جام جهانی زنان شد

اسلاید لیندا کایسدو با جی سو یون تکل می کند

لیندا کایسیدو، کلمبیا، چپ، و کره جنوبی، جی سو یون، در جریان مسابقه فوتبال جام جهانی زنان در گروه H بین کلمبیا و کره جنوبی در استادیوم فوتبال سیدنی در سیدنی، استرالیا، سه شنبه، 25 ژوئیه 2023، برای توپ با هم رقابت می کنند. (AP Photo/Rick Rycroft))

کره جنوبی نتوانست کایسیدو را که سرعت و حرکت پاهایش مدام مخالفانش را مجبور به عقب نشینی می کرد، مهار کند.

این در حالی بود که او در نیمه اول قبل از اینکه برتری کلمبیا را دو برابر کند و نتیجه را بدون تردید قرار دهد، در نیمه اول به جلو ترکید.

او که از جناح چپ وارد دروازه شد، تعدادی از بازیکنان کره را شکست داد و سپس در یک ضربه از لبه محوطه جریمه کرلینگ کرد. در حالی که تلاش او برای ایجاد مشکل برای یون یانگ ژول از کره جنوبی بسیار مهم به نظر می رسید، دروازه بان موقعیت خود را اشتباه گرفت و در عوض توپ را وارد دروازه کرد.

کایسدو مطمئناً بدش نمی آمد که در جشن گرفتن به سمت هواداران کلمبیا دست کمک کند.

SHAKA HISLOP از ESPN پس از فروپاشی ترسناک در هوا برای “بهترین نظر پزشکی”

لیندا کایسدو گل را جشن می گیرد

لیندا کایسدو، کلمبیایی، پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش در جریان بازی گروه H فوتبال جام جهانی زنان بین کلمبیا و کره جنوبی در استادیوم فوتبال سیدنی در سیدنی، استرالیا، سه شنبه، 25 ژوئیه 2023، جشن می گیرد. (AP Photo/Rick Rycroft)

کالین بل، سرمربی کره جنوبی کمتر تحت تأثیر خط دفاعی تیمش قرار گرفت.

او گفت: “بدیهی است که لیندا استعداد بسیار بزرگی است، اما ما به او فضای زیادی دادیم.” ما قبل از گل دوم نیز گزینه‌هایی برای انجام این کار داشتیم.

ناامیدی بل در پایان بازی مشهود بود، اما متوقف کردن بازیکنی با ویژگی های کایسدو آسان تر از انجام دادن آن است.

ماریو آبادیا دستیار مربی کلمبیا گفت: “این یک نمایشگاه فوتبال و همچنین یک نمایشگاه اعتماد بود. او برای همه شادی می آورد.” دیدن چنین بازیکنانی، اینکه چگونه تکامل می‌یابند و چگونه مالکیت چنین بازی‌ای را مانند او به دست می‌آورند، بسیار عالی است.

الکس مورگان در آغوش گرفتن اولین جام جهانی به عنوان یک مادر: “من دو نقش بازی می کنم”

کاتالینا اوسمه گل افتتاحیه را جشن گرفت

کلمبیا کاتالینا اوسمه، سمت چپ، پس از به ثمر رساندن گل افتتاحیه روی یک ضربه پنالتی در جریان بازی گروه H فوتبال جام جهانی زنان بین کلمبیا و کره جنوبی در استادیوم فوتبال سیدنی در سیدنی، استرالیا، سه شنبه، 25 ژوئیه 2023، جشن می گیرد. (AP Photo/Rick Rycroft)

در یک لحظه برای کتاب‌های تاریخ برای نوجوانان با استعداد، کیسی فیر 16 ساله به جوان‌ترین بازیکن جام جهانی فوتبال بزرگسالان تبدیل شد، زمانی که به عنوان تعویض نیمه دوم برای کره جنوبی به میدان رفت.

در آن زمان خیلی دیر شده بود.

کلمبیایی ها در دقیقه 30 بعد از اینکه شیم سئو یون با ضربه محکم مانوئلا وانگاس در محوطه جریمه شد، از روی یک پنالتی پیش افتادند. کاتالینا اوسمه از همان نقطه به گل تبدیل شد.

گل کایسدو به کلمبیایی ها بافر بزرگتری داد.

لی گیوم مین در پایان نیمه با ضربه سر قوی نزدیک بود گل را به عقب برگرداند، اما با سیو پرنده کاتالینا پرز او را رد کرد.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

نبرد مانوئلا وانگاس برای توپ

از چپ، کره جنوبی لی گیوم مین، کلمبیا مانوئلا وانگاس، و کره جنوبی سون هوا یون برای توپ در طول بازی فوتبال جام جهانی زنان در گروه H بین کلمبیا و کره جنوبی در استادیوم فوتبال سیدنی در سیدنی، استرالیا، سه شنبه، 25 ژوئیه 2023، رقابت می کنند. (AP Photo/Rick Rycroft)

این دو تیم آخری بودند که مبارزات خود را در این تورنمنت به میزبانی مشترک استرالیا و نیوزلند آغاز کردند و این سیصدمین بازی در تاریخ جام جهانی زنان بود.

این پیروزی می تواند برای شانس کلمبیا برای صعود به مرحله یک هشتم نهایی پس از اینکه آلمان در روز دوشنبه با شکست 6-0 مراکش بیانیه ای مبنی بر قصد خود در گروه H ارائه کرد، بسیار مهم باشد.

چه خبر بعدی

کلمبیا و آلمان روز یکشنبه در سیدنی به مصاف هم می روند و کره جنوبی و مراکش در همان روز در آدلاید به مصاف یکدیگر می روند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *