مایورکاس می گوید که از استیضاح جمهوریخواهان دلسرد نشده است

آلخاندرو ان. مایورکاس، وزیر امنیت داخلی، روز یکشنبه گفت که به تلاش‌های ادامه‌دار جمهوری‌خواهان کنگره برای استیضاح او به خاطر مدیریتش در مرز جنوبی نمی‌پردازد.

او در مصاحبه‌ای با کریستن ولکر در شبکه NBC گفت: «آنها ادعاهای بی‌اساس هستند، کریستن، و به همین دلیل است که من واقعاً حواس‌ام را پرت نمی‌کنم و روی کار وزارت امنیت داخلی تمرکز نمی‌کنم». “امروز یک روز شلوغ دارم. بعد از نمایش، یک روز کاری شلوغ. دوشنبه، سه شنبه، چهارشنبه و غیره روز شلوغی دارم.»

رهبران جمهوری خواه در مجلس هفته گذشته شکستی خیره کننده را متحمل شد در اولین تلاش خود برای استیضاح آقای مایورکاس، اما آنها قول داده اند که دوباره تلاش کنند.

آنها ادعا کرده اند که آقای مایورکاس باید به دلیل عدم اجرای قوانین مهاجرت به جرایم و جنایات سنگین متهم شود. آقای مایورکاس این ادعاها را رد کرده و گفته است که ایالات متحده به دولت ریاست جمهوری اجازه می دهد تا در مورد سیاست های مرزی انعطاف پذیر باشد.

او گفت که این بر عهده کنگره است که سیستم مهاجرتی «شکسته» را درست کند، درست چند روز پس از آن که توافق دو حزبی برای بازنگری سیاست‌ها در مرز جنوبی در سنا متوقف شد.

آقای مایورکاس گفت: “این قطعا یک بحران است و خوب، ما مسئولیت یک سیستم شکسته را نداریم.” و ما در این سیستم شکسته کارهای بسیار زیادی انجام می دهیم. اما اساساً، اساساً، کنگره تنها کسی است که می تواند آن را برطرف کند.»

آقای مایورکاس، اولین لاتین تبار که این وزارتخانه را اداره می کند، بیش از هر عضو دیگری از کابینه رئیس جمهور بایدن در مقابل کنگره شهادت داده است – در مجموع بیش از دوجین بار. او به مقامات جمهوری خواه مجلس نمایندگان گفته است که تلاش آنها برای استیضاح او بر کار او تأثیری نخواهد گذاشت و تاکید کرده است که اگر فشار آنها موفقیت آمیز باشد، استعفا نخواهد داد.

آقای مایورکاس در نامه ای در ژانویه به نماینده، مارک ای. گرین، جمهوری خواه تنسی و رئیس کمیته امنیت داخلی، گفت که تلاش برای استیضاح او او را تکان نداده است.

وی نوشت: «به شما اطمینان می‌دهم که اتهامات نادرست شما من را ناراحت نمی‌کند و من را از مأموریت اجرای قانون و خدمات عمومی گسترده‌تر که بیشتر عمرم را وقف آن کرده‌ام و به آن وفادار مانده‌ام، منحرف نمی‌کند.»

مایک گالاگر ویسکانسین، یکی از جمهوری خواهانی که برای رای دادن به تلاش برای استیضاح از حزب خود جدا شد، روز شنبه گفت که او به دنبال انتخاب مجدد نخواهد بود.

آقای گالاگر در الف نظر وال استریت ژورنال هفته گذشته که تلاش برای استیضاح نادرست بود.

او نوشت: «من با همکاران جمهوری‌خواهم که روز سه‌شنبه به استیضاح آقای مایورکاس رأی دادند، مخالفم. استیضاح نه تنها نمی تواند بحران مرزی آقای بایدن را حل کند، بلکه یک سابقه خطرناک جدید ایجاد می کند که علیه دولت های جمهوری خواه آینده مورد استفاده قرار خواهد گرفت.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *