مزایای یافتن یک گروه پرنده

تصویرندیم پررا 29 ساله و اولی اولانیپکون 38 ساله در مقابل ردیفی از درختان و علف ها ایستاده اند.  هر کدام یک دوربین دوچشمی به دور گردن خود دارند.
ندیم پررا، 29 ساله، چپ، و اولی اولانیپکون، 38 ساله، بنیانگذاران گروه پرندگان Flock Together هستند.اعتبار…Dhamirah Coombes، از طریق Flock Together

چالش این هفته برای پرنده های جدید: سعی کنید برای گردش به یک گروه بپیوندید یا حداقل با یک نفر جدید به پرنده سواری بروید.

به ما اطلاع دهید که چگونه می گذرد نظر دادن در اینجا. و اگر قبلاً عضوی از انجمن پرندگان هستید، در مورد آن به ما بگویید. آیا با دوستانتان – یا حتی همسرتان – از طریق پرنده‌نگاری آشنا شدید؟ چه چیزی برای شما به ارمغان می آورد؟ در ارسال بعدی، نکات برجسته شرکت کنندگان را به اشتراک خواهیم گذاشت.

در اوایل سال 2020، در حالی که اعتراضات زندگی سیاه پوستان مهم است در سراسر جهان در حال وقوع بود و همه‌گیری در حال گسترش بود، Ollie Olanipekun و Nadeem Perera گروه Flock Together را تأسیس کردند، گروهی برای پرندگان رنگین‌پوست در بریتانیا.

آقای اولانیپکون 38 ساله گفت: «من به این شهرهای دورافتاده می روم که در آن هیچ رنگین پوست وجود ندارد، هیچ تنوعی وجود ندارد. “به تنهایی، آن نگاه هایی که می گیرید مانند خنجر است.” اعداد و ارقام حس امنیت را ایجاد می کردند.

از آن به بعد، گله با هم دامنه خود را گسترش داده است و پیاده روی در نیویورک و تورنتو را سازماندهی کرده است. این گروه بیشتر در لندن و توکیو فعال است. اکنون هزاران نفر در سراسر جهان با Flock Together ارتباط برقرار کرده اند. در میانه راه یک پیاده روی معمولی، شرکت کنندگان گاهی اوقات شعر یا تأملات دیگری را به اشتراک می گذارند. آقای پریرا گفت: “این تعادل عالی بین آدم های طبیعت و سرهای خلاق است.”

در سال 2020، هانا کرشنبام، 26 ساله، به تأسیس یک گروه مستقر در بروکلین به نام کمک کرد. NYC Queer Birders، عمدتاً برای علاقه مندان به پرندگان LGBTQ. این درست قبل از شیوع بیماری همه گیر بود. خانم Kirshenbaum به پرنده‌پروری علاقه پیدا کرده بود، اما به‌عنوان یک فرد عجیب و غریب همیشه با گروه‌های پرنده سنتی احساس راحتی نمی‌کرد. آنها گفتند: «ما واقعاً جمعیت شناسی خاص خود را در آنجا ندیدیم.

محبوبیت این گروه افزایش یافته است. پیاده‌روی‌های آن، که در ابتدا تنها چند نفر در آن شرکت می‌کردند، اکنون به طور منظم 50 تا 100 نفر را به خود جذب می‌کنند. این قرعه‌کشی اجتماعی و همچنین طبیعت است. خانم کرشنبام گفت: “ما امیدواریم که مردم دوست شوند – یا عاشق شوند.”

در اینجا چند نکته برای یافتن گروهی که برای شما مناسب است آورده شده است. از نزدیک به خانه شروع کنید: آقای اولانیپکون گفت: برنامه را در پارک ها یا مناطق حفاظت شده طبیعی اطراف، جایی که ممکن است رویدادهایی در حال وقوع هستند، بررسی کنید. او گفت: “بسیاری از مردم برنامه های باورنکردنی که در پارک های محلی انجام می شود را درک نمی کنند.”

به عنوان بخشی از پروژه پرندگان تابستانی تایمز، BirdLife International و برخی از بخش‌های انجمن Audubon گردش‌های ویژه‌ای را از 28 تا 30 جولای ترتیب داده‌اند. برای جزئیات بیشتر به زیر مراجعه کنید.

آقای Olanipekun گفت که پرنده های مشتاق نباید اجازه دهند کمبود دانش آنها را متوقف کند. او گفت: «موانع ورود به فعالیت پرنده نگری فوق العاده، فوق العاده، فوق العاده کم است.

خانم Kirshenbaum توصیه می‌کند برای رویدادها در رسانه‌های اجتماعی صحبت کنید. آنها گفتند: «من فقط در اینستاگرام عبارت «کوئر بردینگ» را تایپ می‌کنم، و شرط می‌بندم شهر شما چیزی دارد. “و اگر نه، باید آن را شروع کنید.”

  • شهر نیویورک: BirdLife International در ساعت 8 صبح 28 ژوئیه یک گردش پرنده در منهتن ترتیب داده است. در ورودی پارک مورنینگ ساید در خیابان 110 و خیابان منهتن ملاقات کنید.

  • کالیفرنیای شمالی: انجمن گلدن گیت Audubon گردش‌هایی را در منطقه خلیج سانفرانسیسکو در آخر هفته 28 ژوئیه ترتیب داده است. در مورد سازمان بیشتر بدانید صفحه سفرهای صحرایی.

  • بین المللی: BirdLife International سفرهای پرندگان را در سنگاپور و نایروبی ترتیب داده است. این سازمان همچنین در حال برنامه ریزی گردش در بنگالورو، هند است. بروکسل؛ لندن; و کیتو، اکوادور، در هفته های آینده. گروه را ببینید صفحه رویداد برای جزئیات بیشتر

    شما همچنین می توانید کاوش کنید سایت انجمن ملی Audubon برای پیدا کردن جلسات در مکان شما. و انجمن پرندگان آمریکا هم دارد فهرستی از سازمان های پرنده در تمام 50 ایالت و سه استان کانادا.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *