موکی بتز از داجرز می‌گوید که می‌خواست تمام دوران حرفه‌ای خود را در بوستون بماند.

بیش از سه سال از معامله آل استار توسط بوستون رد ساکس می گذرد موکی بتس به لس آنجلس داجرز.

از زمان معامله، بوستون فصل دوم از سه سال گذشته را از دست داده است در حالی که داجرز برنده شد. سری جهانی 2020 و بدون شک بهترین تیم لیگ ملی بوده اند.

موکی بتز در پایه دوم بازی می کند

موکی بتس از لس آنجلس داجرز در تاریخ 17 ژوئیه 2023 در بالتیمور در مقابل بالتیمور اوریولز در پارک اوریول در کمدن یاردز بازی می کند. (G Fiume/Getty Images)

معامله در آن زمان شوکه کننده بود، و اظهارات اخیر بتز تصمیم به انتقال هفت ستاره آل استار را آسان تر نمی کند. جوراب قرمز طرفداران به معده.

TREA TURNER PHILLIES پس از کابوس دور پنجم بیرون انداخته شد و منجر به هیاهوی جمعیت خانه شد

بتس در یکی از قسمت های اخیر پادکست “Foul Territory” گفت: “اگر من در بوستون می ماندم، نمی دانم که آیا این کار را شروع می کردم و همانی بودم که امروز هستم. بوستون فقط یک فرهنگ متفاوت است، یک زندگی متفاوت در آنجا نسبت به لس آنجلس. و فرصت های متفاوت.”

“از آنجایی که در لس‌آنجلس هستم، احتمالاً نقل مکان به لس‌آنجلس بوده است… اگرچه من واقعاً برای آن آماده نبودم. می‌دانم که مردم آن را باور نمی‌کنند، اما من می‌خواستم تمام دوران حرفه‌ام را در بوستون بمانم. آنجا بود که بزرگ شدم. این زندگی من است. من همه را در آنجا می‌شناسم. یک پرواز کوتاه به نشویل بود. عالی بود.”

موکی بتز به عنوان یکی از اعضای رد ساکس به سمت گودال می دود

موکی بتس از بوستون رد ساکس در طول مسابقه پنجم مقابل بالتیمور اوریولز در فن‌وی پارک، 29 سپتامبر 2019، در بوستون به میدان می‌رود. (مدی مایر/گتی ایماژ)

از بتس پرسیده شد که آیا او قراردادی مشابه قراردادی که با داجرز امضا کرد – 365 میلیون دلار – با بوستون امضا می کرد یا خیر. MVP AL 2018 گفت که او “100%” با رد ساکس قرارداد امضا می کرد.

برای پوشش ورزشی بیشتر در FOXNEWS.COM اینجا را کلیک کنید

بتس گفت: “صد درصد. اما این اتفاق نیفتاد.” “این در واقع نوعی نعمت بود. خانواده من آن را دوست دارند (لس آنجلس). این شیوه زندگی متفاوتی است.”

بتز در جولای 2020 قراردادی 12 ساله به مبلغ 365 میلیون دلار با داجرز تمدید کرد.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

موکی بتز پس از زدن یک دابل

موکی بتز از لس آنجلس داجرز پس از زدن یک دبل در طول هشتمین اینینگ مقابل تگزاس رنجرز در گلوب لایف فیلد 21 ژوئیه 2023 در آرلینگتون، تگزاس جشن می گیرد. (سام هود/گتی ایماژ)

بتز همراه با دیوید پرایس برای سه بازیکن بالقوه معامله شد، از جمله الکس وردوگو بازیکن بیرونی که در چهار فصل با رد ساکس 0.285 رسیده است.

رد ساکس 2 و نیم بازی عقب مانده است تورنتو بلو جیز برای آخرین امتیاز وایلد کارت در لیگ آمریکا، در حالی که داجرز چهار بازی در آریزونا دایموندبکز و سان فرانسیسکو جاینتز در NL West هستند.

Betts با 27 بازی خانگی در 99 بازی فصل 2023 به 0.277 رسیده است.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *