هدف سیاست بیور کالیفرنیا بهره‌برداری از مزایای زیست‌محیطی، حفاظت از گونه‌های کلیدی است.

کالیفرنیا سیاست جدیدی را اجرا کرده است شناخت مزایای زیست محیطی بیورها، تشویق مالکان زمین و سازمان ها به بستن درختان و نصب دستگاه های مدیریت جریان آب به جای کشتن بیش از حد زمین و خسارت اموال.

دپارتمان ماهی و حیات وحش کالیفرنیا گفت که سیاست جدید آن بر اساس سیاست‌های مدیریت بیش از حد موجود است و زمینه را برای پروژه‌هایی فراهم می‌کند که از توانایی طبیعی بیش‌سوارها برای کمک به حفاظت از تنوع زیستی، احیای زیستگاه و ایجاد مناظر مقاوم در برابر آتش‌سوزی استفاده می‌کنند.

این وزارتخانه در بیانیه‌ای گفت: “این شامل فرآیندی است که جابجایی بیش‌سوار را به‌عنوان یک ابزار بازسازی و یک گزینه جدید غیر کشنده را امکان‌پذیر می‌کند. این سیاست همچنین فرآیندی را برای کاهش درگیری نابودی بیش‌سوار ترسیم می‌کند، استفاده از بازدارنده‌های غیرکشنده را در هر زمان ممکن اولویت‌بندی می‌کند و تضمین می‌کند که حذف کشنده بیش‌سوارهای تخریب شده به شیوه‌ای انسانی انجام می‌شود.”

مدیر چارلتون اچ. بونهام در بیانیه ای گفت: «بیورها به بهبود بازسازی زیستگاه و کیفیت آب، احیای فرآیندهای اکوسیستم و تقویت انعطاف پذیری در برابر آتش سوزی کمک می کنند. “این سیاست جدید رسماً بیس‌ها را به‌عنوان گونه‌های اصلی و مهندسین اکوسیستم در کالیفرنیا به رسمیت می‌شناسد. آنها واقعاً چاقوی ارتش سوئیس برای گونه‌های بومی هستند به دلیل توانایی آنها در ارائه خدمات اکوسیستم مبتنی بر طبیعت.”

دختر جورجیا در حین شنا در دریاچه لانیر توسط بیشور هار مورد حمله قرار گرفت

شنای بیش از حد

یک بیور در ناپا کریک، چهارشنبه، 19 ژوئیه 2023، در ناپا، کالیفرنیا، شنا می کند. (AP Photo/Godofredo A. Vásquez)

بونهام در مقاله قبلی خود نوشت که انسان ها میلیون ها دلار را صرف تلاش برای تکرار مزایای بیورها کرده اند، سدهای بیش از حد باعث بهبود کیفیت آب، افزایش سطح آب های زیرزمینی و کاهش جریان آب می شوند.

او توضیح داد: «گام بعدی کالیفرنیا گسترش مشارکت با قبایل بومی کالیفرنیا، سازمان‌های غیر دولتی، مالکان خصوصی، سازمان‌های ایالتی و فدرال و دست اندرکاران مرمت است تا زمینه را برای اجرای پروژه‌های مرمت بیش‌تر فراهم کند.

این سیاست در ماه ژوئن اجرایی شد و این دپارتمان پنج دانشمند محیط زیست را به این ابتکار اختصاص داد.

دانشمندان تگزاس بیور باستانی تازه کشف شده را پس از BUC-EE، توقفگاه RES بسیار محبوب ایالت نامگذاری کردند.

کارکنان برای جلوگیری از هر گونه آسیب در آینده به مالکان زمین کمک فنی خواهند کرد.

Beavers در Napa Creek

Beavers اغلب در Napa Creek، چهارشنبه، 19 ژوئیه، 2023، در Napa، کالیفرنیا دیده می شود. (AP Photo/Godofredo A. Vásquez)

ایالت همچنین در حال اجرای پروژه های آزمایشی برای جابجایی بیس ها به مکان هایی است که می توانند سودمندتر باشند. این برنامه سال گذشته توسط دولت فرماندار گاوین نیوسام تامین مالی شد.

این سیاست به دنبال اقدامات مشابه سایر کشورهای غربی از جمله برنامه جابجایی بیش از حد واشنگتن است.

بیورها در کالیفرنیا زمانی فراگیر بودند اما پس از سال ها به دام انداختن و حذف، به تعداد بسیار کمتر در بخش های شمالی و مرکزی ایالت گلدن یافت می شوند.

ناشناخته است که در حال حاضر چند سگ دریایی در کالیفرنیا زندگی می کنند، اگرچه آنها یک گونه حفاظت شده نیستند. بر اساس گزارش SF Gate، در دسامبر گذشته در منطقه خلیج سانفرانسیسکو گزارش شد.

به گفته این وزارتخانه، امروزه تنها بیش از 15 میلیون نفر از «قهرمانان (قهرمانان) حل آب و هوای خلاقانه و دست نخورده» در آمریکای شمالی وجود دارد.

یک بیور

بیش از حد بر روی صخره ای در ناپا کریک، چهارشنبه، 19 ژوئیه 2023، در ناپا، کالیفرنیا نشسته است. (AP Photo/Godofredo A. Vásquez)

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

هر ساله صدها مجوز توسط صاحبان زمین به دست می آید که معمولاً به آنها اجازه می دهد حیوانات را بکشند.

در حالی که آنها یک گونه حفاظت شده نیستند، اما به ایجاد یک زیستگاه حیاتی برای آنها کمک می کنند ماهی قزل آلا کوهو در خطر انقراض و دیگران.

ویکی مونرو، هماهنگ‌کننده برنامه‌های درگیری در سراسر ایالت برای دپارتمان ماهی و حیات وحش کالیفرنیا، به آسوشیتدپرس گفت که دفتر او مدت‌هاست که درخواست‌هایی از گروه‌هایی دریافت می‌کند که خواهان سگ‌های دریایی هستند، اما ایالت تا همین اواخر مکانیسمی برای انتقال قانونی آنها نداشت.

آسوشیتدپرس در این گزارش مشارکت داشته است.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *