وفایی: قول داده‌اند تا دوشنبه ویزای گنج‌خانلو برای اسکاتلند بیاید/ پرتوآذر مستقیما از اروپا به هانگژو می‌رود

محمود وفایی در گفت‌وگو با میزان، درباره آخرین وضعیت صدور روادید رکابزن اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان در گلاسکو، اظهار داشت: هنوز امور مربوط به صدور ویزای گنج‌خانلو و همچنین رییس فدراسیون برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان در اسکاتلند و شرکت در نشست هیات رئیسه اتحادیه جهانی دوچرخه‌سواری، نهایی نشده، اما به ما قول داده‌اند که تا فردا (دوشنبه) ویزای گنج‌خانلو و اسدی آماده خواهد شد. 

وی درخصوص برنامه‌های تدارکاتی رکابزنان اعزامی به بازی‌های آسیایی، گفت: بعد از رقابت‌های قهرمانی جهان در گلاسکو، علی لبیب که دومین رکابزن اعزامی به بازی‌های آسیایی است در قالب تیم مس در تور بین‌المللی آنکارا شرکت خواهد کرد. همچنین دو تور بین‌المللی کندوان و آذربایجان  را به میزبانی کشورمان پیش رو داریم. تور کندوان یک روزه و تور آذربایجان به مدت ۵ روز برگزار می‌شود. 

سخنگوی فدراسیون دوچرخه‌سواری با اشاره به میزبانی از دو تور بین‌المللی، خاطرنشان کرد: لیگ جاده را در شهریور ماه پیش رو داریم که یک مرحله از آن پیش از تور آذربایجان و مرحله بعدی پس از این تور برگزار می‌شود. همچنین در نظر داریم پس از این مسابقات در یک مرحله دیگر از تور بین‌المللی ترکیه شرکت کنیم تا دو رکابزن اعزامی به بازی‌های آسیایی با آمادگی خوبی راهی هانگژو شوند. 

وفایی در پایان در مورد برنامه حضور فرانک پرتوآذر، رکابزن کوهستان ایران در بازی‌های آسیایی هانگژو، گفت: پرتوآذر پس از مسابقات قهرمانی جهان در اسکاتلند به ایران برنمی‌گردد تا در تور‌هایی اروپایی مدنظرش شرکت کند و مستقیما به پرواز راهی هانگژو خواهد شد.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *