وکلای ترامپ در تلاش برای رد صلاحیت فانی ویلیس در جورجیا شاهد جدیدی را پیشنهاد کردند

وکلای مدافع در پرونده مداخله در انتخابات جورجیا علیه دونالد جی.ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا می گویند که می خواهند فردی را که شهادتش می تواند پشتیبان باشد، به میدان بیاورند. ادعای آنها مبنی بر اینکه ترنس بردلی، شاهدی در تلاش آنها برای رد صلاحیت دادستانی که پرونده را اداره می کند، شهادت گمراه کننده ای ارائه کرد.

اطلاعات جدید از سیندی لی یگر، معاون دادستان منطقه همسایه کاب کانتی، گا.، که وکلای مدافع گفتند روز جمعه درباره مکالماتی که او با آقای بردلی داشته با او صحبت کرده اند.

موضوع یک موضوع کلیدی در تلاش برای رد صلاحیت است: زمان رابطه عاشقانه ای که بین فانی تی ویلیس، که به عنوان دادستان منطقه فولتون، پیگرد آقای ترامپ را رهبری می کند، و ناتان وید، وکیل منطقه آتلانتا ایجاد شد. او برای مدیریت پرونده استخدام کرد.

خانم ویلیس و آقای وید گفته اند که پس از استخدام او در نوامبر 2021، رابطه عاشقانه ای بین آنها ایجاد شد. اما وکلای مدافع سعی کرده اند ثابت کنند که رابطه عاشقانه زودتر شروع شده است.

اگر آن‌ها درست می‌گویند که خانم ویلیس دوست پسری را برای یک شغل پردرآمد و پرمخاطب استخدام کرده است، ممکن است استدلال آنها را تقویت کند که او زمانی که چند مرخصی را با آقای وید می‌رفت، درگیر «خودفروشی» بود و در نتیجه یک تضاد منافع که باید منجر به حذف او از پرونده شود.

وکلای مدافع فکر می کردند که آقای بردلی، شریک حقوقی سابق آقای وید که مدتی نیز به عنوان وکیل طلاق آقای وید خدمت کرده بود، ممکن است در مورد زمان شروع رابطه عاشقانه شفافیت ارائه دهد. ولی آن اتفاق نیفتاد. در یک تبادل متنی در ژانویه، او به یکی از وکلای مدافع این پرونده گفت که او «کاملاً» فکر می‌کند که این رابطه عاشقانه قبل از استخدام آقای وید توسط خانم ویلیس آغاز شده است.

اما هنگامی که هفته گذشته به جایگاه فراخوانده شد، آقای بردلی گفت که او «گمان‌زنی» کرده است.

وکلای دیوید جی شافر، یکی از متهمان پرونده، در پرونده‌ای در روز دوشنبه گفتند که با خانم یگر صحبت کرده‌اند، او گفت که آقای بردلی به او گفته بود که رابطه دادستان قبل از رفتن آقای وید آغاز شده است. برای کار کردن برای خانم ویلیس

در این پرونده آمده بود که به گفته خانم یگر، آقای بردلی به او گفته است که «آقای. وید در زمانی که خانم ویلیس در سال 2019 تا 2020 برای دادستانی منطقه نامزد می شد، به طور قطع رابطه عاشقانه ای را با خانم ویلیس آغاز کرده بود.

بر اساس این پرونده، خانم یگر گفت که او همچنین در سپتامبر گذشته شنیده بود که خانم ویلیس با آقای بردلی تماس می‌گرفت، که دلیل آن مقاله خبری بود که نشان می‌داد دفتر او چقدر به آقای وید و شرکای حقوقی‌اش پرداخت می‌کرد. (کار آقای بردلی برای دفتر به پرونده ترامپ مربوط نمی شد).

طبق گزارش ارائه شده توسط خانم ییگر که در پرونده دفاعی شرح داده شده است، خانم ویلیس در طول تماس به آقای بردلی گفت: “آنها دنبال ما می آیند.” “لازم نیست در مورد ما با آنها صحبت کنید.”

زمینه تماس ادعایی خانم ویلیس با آقای بردلی روشن نیست. در هر صورت، قبل از شروع تلاش برای رد صلاحیت در ژانویه و قبل از اینکه مشخص شود آقای بردلی برای شهادت احضار خواهد شد، انجام می شد.

در غرفه ماه گذشته، آقای بردلی شهادت داد که او “شخصا” خانم ویلیس را نمی شناخت. او گفت: “تعامل من با خانم ویلیس هرگز جایی نبود که تلفن را برمی داشتم و با او صحبت می کردم.”

همچنین مشخص نیست که اظهارات خانم ییگر، در صورت وجود، چه تأثیری بر تصمیم قاضی در مورد رد صلاحیت دادستان ها خواهد داشت. قاضی، اسکات مک آفی از دادگاه عالی شهرستان فولتون، قبلاً شهادت خود را در مورد سؤال رد صلاحیت تکمیل کرده است. روز جمعه، او گفت که ظرف دو هفته در این مورد تصمیم خواهد گرفت.

وکلای آقای شفر در تشکیل پرونده خود در روز دوشنبه از قاضی خواستند تا به آنها اجازه دهد تا خانم یگر را “در صورتی که دادگاه برای دریافت مدارک اضافی بازگشایی کند.” آنها خاطرنشان کردند که آقای ترامپ و دفتر خانم ویلیس نیز از قاضی خواسته اند اجازه شهادت اضافی را بدهد.

در جلسه روز جمعه، قاضی مک آفی استدلال های حقوقی نهایی را از هر دو طرف شنید، اما گفت که اگر شواهدی وجود داشته باشد می تواند جلسه دیگری را برگزار کند.

یک وکیل برای آقای بردلی به تماس‌هایی که به دنبال اظهار نظر بودند پاسخ نداد. خانم یگر، که قبلاً به عنوان یک جمهوری‌خواه برای پست محلی نامزد شده است – اما می‌گوید در حال حاضر خود را یک دموکرات می‌داند – روز دوشنبه از اظهار نظر درباره این پرونده خودداری کرد. سخنگوی دادستانی منطقه دفتر روز دوشنبه اظهار نظری نکرد، اما خانم ویلیس و دفترش تلاش برای رد صلاحیت را از نظر قانونی بی‌پایه و تلاشی برای ایجاد سرفصل‌های خنده‌دار توصیف کرده‌اند.

در صورت موفقیت، تلاش برای برکناری خانم ویلیس، پرونده جنایی علیه آقای ترامپ را به آشفتگی کشانده و یک سازمان دولتی را مجبور می کند تا دادستان دیگری را برای رسیدگی به آن بیابد. یک دادستان جدید می تواند برای حفظ، اصلاح یا رد پرونده آقای ترامپ که در ماه آگوست به همراه 18 متحدش به اتهام توطئه برای براندازی شکست رئیس جمهور سابق در انتخابات 2020 در گرجستان متهم شد، اقدام کند.

از آن زمان تاکنون، چهار متهم به جرم خود اعتراف کرده اند.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *