وکیل لس آنجلس زندانی در ونزوئلا با اتهامات جاسوسی روبرو است زیرا دولت ایالات متحده برای اقدام تحت فشار قرار گرفته است.

قانونگذاران کنگره خواستار بازگشت الف لس آنجلسوکیل مستقر که بیش از یک سال در ونزوئلا پس از چرخش نادرست به کشور نگهداری می شود و اکنون متهم به جاسوسی است.

ایوین هرناندز که بیش از 15 سال با دفتر مدافع عمومی شهرستان لس آنجلس کار کرده است، از مارس 2022 در بازداشت به سر می برد. فاکس لس آنجلس گزارش شده است.

گروهی از قانونگذاران کنگره خواستار بازگشت هرناندز به خانه هستند. نماینده آمریکا سیدنی Kamlager-Dove، D-California، از آن زمان تاکنون قطعنامه‌ای دو حزبی را نوشته است که از دولت بایدن می‌خواهد آزادی او را تضمین کند.

رئیس سابق جاسوسی ونزوئلا، چاوز محرم، به دلیل اتهامات قاچاق مواد مخدر به آمریکا مسترد شد

ایوین هرناندز

آنا سندووال، مادر ایوین هرناندز، وکیل لس آنجلس که بیش از یک سال است در ونزوئلا بازداشت شده است، عکسی از هرناندز را در کامپتون، کالیفرنیا نشان می دهد. (AP Photo/ Jae C. Hong)

او روز سه شنبه در توییتی نوشت: “Eyvin Hernandez یکی از خود ماست. خوشحالم که تصمیم من در این هفته مشخص می شود. این گام مهمی است که ما برای #BringEyvinHome کار می کنیم.”

هرناندز چند روز قبل از اینکه از تعطیلات به ایالات متحده بازگردد در امتداد مرز کلمبیا و ونزوئلا دستگیر شد. خانواده او می گویند که او از شهر مدلین به همراه یک دوست ونزوئلایی به آنجا سفر کرد که برای حل مشکل وضعیت مهاجرتش در کلمبیا باید پاسپورتش را مهر می زد.

او پس از چرخش اشتباه و پایان دادن به نزدیکی بازداشت شد طرف ونزوئلا از مرز وقتی هرناندز متوجه اشتباهش شد، دیگر برای برگشتن خیلی دیر شده بود. به گفته خانواده‌اش، مردی که یک تفنگ حمل می‌کرد، از او خواست 100 دلار سرفه کند. وقتی اعتراض کرد که پول نقد ندارد، سرش را کلاه گذاشتند.

او ابتدا به دلیل ارتباط مجرمانه و اتهامات توطئه به زندان افتاد.

هرناندز مدت کوتاهی پس از دستگیری خود در یک فیلم ضبط شده در زندان به آسوشیتدپرس گفت: “هیچ کس را نباید در زمان بیشترین نیاز خود و در زمانی که آسیب پذیرتر است رها کرد.” با این حال، من احساس نمی کنم که دولت من چنین احساسی در مورد من دارد.

فاکس نیوز دیجیتال با وزارت امور خارجه تماس گرفته است.

نیکلاس مادورو، رئیس‌جمهور ونزوئلا با پوشیدن ارسی الهام‌گرفته از پرچم، سخنرانی وضعیت اتحادیه را ایراد می‌کند

نیکلاس مادورو، رئیس جمهور ونزوئلا. (Gaby Oraa/Bloomberg از طریق Getty Images)

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

او دوشنبه گفت که انتظار می رود قطعنامه ای که توسط Kamlager-Dove نوشته شده است، هفته آینده مورد بررسی قرار گیرد.

هرناندز تا 16 سال در آ زندان ونزوئلا.

اندرو مارک میلر از فاکس نیوز در این گزارش مشارکت داشت.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *