پیش بینی طوفان زمستانی: عید نوروز با برف سنگین و سیل در ساحل

به گفته کارشناسان هواشناسی ملی، بارش برف سنگین از اواخر روز دوشنبه و تا سه‌شنبه در بخش‌هایی از شمال شرق پخش خواهد شد و پیش‌بینی می‌شود در برخی مناطق تا دو اینچ برف در ساعت ببارد.

  • احتمال بارش برف برای شهر نیویورک با احتمال بیش از شش اینچ بیشتر است. بارش در شهر به صورت باران آغاز می شود و به احتمال زیاد حوالی صبح روز سه شنبه به برف تبدیل می شود.

  • در مورد اینکه دقیقاً چه زمانی بارش از باران به برف در منطقه متروی نیویورک تغییر می کند، ابهام وجود دارد که بر مجموع برف نهایی تأثیر می گذارد.

در آخرین پیش‌بینی‌های خود در اوایل دوشنبه، سرویس هواشناسی اعلام کرد که پیش‌بینی‌کنندگان آن مطمئن هستند که کانکتیکات و دره هادسون پایین حداقل شش اینچ برف خواهند دید.

سنگین ترین برف در شمال پنسیلوانیا و جنوب نیویورک پیش از ردیابی به جنوب نیوانگلند در روز سه شنبه خواهد بارید. سرویس هواشناسی گفت. پیش بینی ها می گویند که به اندازه یک فوت برف در این مناطق، به ویژه در Catskills نیویورک و Berkshires در ماساچوست پیش بینی می شود.

ساعت طوفان زمستانی برای لانگ آیلند، شهر نیویورک و بخشی از شمال شرقی نیوجرسی در حال اجرا بود، به این معنی که پتانسیل برای برف سنگین یا تجمع قابل توجه یخ وجود دارد.

وزش باد شدید و جاری شدن سیل در ساحل نیز این طوفان را همراهی خواهد کرد. سیل ساحلی برای سواحل جرسی و لانگ آیلند پیش بینی می شود. به گزارش سرویس هواشناسی.

آ هشدار طوفان زمستانی برای شهرستان ساسکس در نیوجرسی و شهرستان‌های کربن و مونرو در پوکونوس در پنسیلوانیا، جایی که بادها تا 35 مایل در ساعت می‌وزیدند و تجمع برف می‌تواند به 10 اینچ برسد، ارسال شد. هشدار طوفان تا ساعت 6 بعدازظهر روز سه شنبه برقرار است.

هشدار طوفان زمستانی نیز برای شهرستان های اورنج و پاتنم در نیویورک از ساعت 1 صبح تا 6 بعد از ظهر روز سه شنبه ارسال شد.

بخش های داخلی شمال شرقی نیوجرسی، دره پایین هادسون و جنوب کانکتیکات می توانند انتظار برف مرطوب سنگین با تجمع تا 9 اینچ، با مقادیر محلی بالاتر، به ویژه شمال I-84، اواخر دوشنبه شب را داشته باشند. سرویس هواشناسی گفت.

پیش بینی ها هشدار دادند که باد شدید و برف سنگین می تواند به درختان و خطوط برق آسیب برساند.

یک تا دو اینچ برف در منطقه متروی نیویورک و لانگ آیلند پیش بینی می شود.

وزارت حمل و نقل ایالت نیویورک اعلام کرد که شرایط آب و هوایی را زیر نظر دارد و آماده است تا با مجموعه ای از تجهیزات سنگین از جمله 1544 کامیون بزرگ شخم زن و 36 دستگاه برف روب پاسخ دهد.

با این حال، مناطق دیگر آماده سازی کمی متفاوت در ذهن داشتند.

دین رایدر، مالک منطقه اسکی تاندر ریج در شهرستان پاتنم در نیویورک، گفت که در حال آماده شدن برای هجوم بالقوه مشتریان است. او گفت که منطقه اسکی می تواند پس از یک طوفان بزرگ برف، حضور خود را دو برابر کند.

تاندر ریج میزبان کلاس‌هایی است که به طور منظم اسکی‌بازان را به خود جذب می‌کند، اما این کلاس‌ها «در مقایسه با طوفان برف چیزی نیستند»، به گفته او، وقتی نوبت به کار کردن می‌رسد. “این فقط چیزی است که آن را در خارج از پنجره خود ببینید.”

جادسون جونز گزارش کمک کرد



منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *