کرمانی‌مقدم: پرسپولیس در خط جلو مشکل دارد/ باید مقابل ذوب‌آهن با تمرکز بالا بازی کنیم

مرتضی کرمانی‌مقدم در گفت‌‌وگو با میزان، درباره دیدار پرسپولیس و ذوب‌آهن اصفهان در هفته سوم لیگ برتر اظهار داشت: امسال هیچ بازی در مسابقات لیگ برتر راحت نیست و پرسپولیس هم نباید ذوب‌آهن را دست کم بگیرد. این تیم در هفته اول ملوان را در انزلی شکست داد و در هفته دوم مقابل سپاهان بسیار عالی بازی کرد. ذوب‌آهن تیمی است که با هدایت محمد ربیعی رو به جلو و تاکتیکی بازی می‌کند و اگر پرسپولیس می‌خواهد در بازی خانگی‌اش نتیجه لازم را بگیرد باید با تمرکز بالا بازی کند. با این حال هر تیمی که کمتر در بازی اشتباه کرد و از موقعیت‌هایش استفاده کند نتیجه دلخواه را خواهد گرفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا مشکلات مالی به پرسپولیس آسیب خواهد زد، بیان کرد: با وجود مشکلاتی که پیرامون پرسپولیس وجود دارد، خوشبختانه در ۲ بازی ابتدایی لیگ برتر توانست ۶ امتیاز را به دست آورد. امیدوارم مشکلات مالی نیز هر چه زودتر توسط مسئولان باشگاه برطرف شود تا تیم آسیب نبیند.

*گل‌محمدی باید یک گلزن ششدانگ را به تیمش اضافه کند

کارشناس فوتبال در مورد کمبود مهاجم در پرسپولیس تاکید کرد: قطعاً پرسپولیس در خط جلو مشکل دارد و گل‌محمدی باید یک گلزن ششدانگ را به تیمش اضافه کند. اگر این نقص به زودی برطرف نشود در رقابت‌های آتی و در کوران مسابقات کار برای تیم دشوار خواهد شد. چون پرسپولیس باید در رقابت‌های لیگ برتر، جام حذفی و لیگ قهرمانان آسیا شرکت کند و به بازیکنان سطح بالا نیاز دارد. البته اگر مهاجمی را هم می‌آورند نباید مثل مهاجمان سال قبل باشند. بر همین اساس حتماً باید باشگاه یک بازیکن گلزن و ششدانگ خارجی به تیم اضافه کند.

پیشکسوت فوتبال در خصوص کم گل زدن پرسپولیس در ۲ هفته ابتدایی لیگ برتر تصریح کرد: پرسپولیس در ۲ دیدار ابتدایی مسابقات نتیجه یک بر صفر را از خود به جا گذاشت. وقتی تیم گل می‌زند و از گلش به خوبی حفاظت می‌کند مشخص است که شرایط خوبی دارد، اما همیشه اینگونه نمی‌ماند و اگر یک توپ بیاید و به گل تبدیل شود، ۳ امتیاز از دست خواهد رفت. پرسپولیس اگر یک بازی را مساوی کند و از کورس عقب بماند، به طور حتم در رقابت‌های آتی تیم به مشکل خواهد خورد.

*گل‌محمدی خیلی سخت به ترکیب برنده‌اش دست می‌زند و ریسک نمی‌کند

کرمانی‌مقدم درباره پیوستن یاسین سلمانی به پرسپولیس گفت: سلمانی در پست هافبک و پشت فوروارد بازی می‌کند و مطمئناً به کار پرسپولیس خواهد آمد. به طور حتم گل‌محمدی نظر مثبتی روی این بازیکن داشته که جذب شده است.

وی در مورد احتمال جدایی میلاد سرلک از پرسپولیس اذعان کرد: گل‌محمدی اعتقاد زیادی به سرلک دارد و او مهره ارزشمندی در ترکیب پرسپولیس است. گل‌محمدی خیلی سخت به ترکیب برنده‌اش دست می‌زند و ریسک نمی‌کند. اگر قرار باشد بازیکنی جایگزین سرلک شود، کار کمی برای پرسپولیس سخت خواهد شد.

مهاجم پیشین پرسپولیس در خصوص عملکرد شهاب زاهدی در ۲ هفته آغازین لیگ برتر خاطرنشان کرد: زاهدی باید توانایی و شایستگی‌های خودش را در بازی‌های بعدی نشان دهد. کار در تیم بزرگی همچون پرسپولیس بسیار سخت است، چون توقع از مهاجمان زیاد است. بازی کردن در پرسپولیس افتخار بزرگی است و باید روز به روز کارش بهتر شود.

انتهای پیام/

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *