کلمبیا در اولین بازی خود در جام جهانی زنان بدون سرمربیگری نلسون آبادیا به دلیل محرومیت پیروز شد.

کلمبیا در بازی افتتاحیه خود پیروز شد جام جهانی زنان 2-0 مقابل کره جنوبی در حالی که نلسون آبادیا، سرمربی لاس کافتراس اولین بازی از محرومیت دو بازی خود را انجام داد.

آبادیا سرمربی کلمبیا از سال 2017 در پایان سال 2022 کارت قرمز دریافت کرد. فینال کوپا آمریکا فمنینا به خاطر مشاجره با یک داور مسابقه سخنگوی CONMEBOL، نهاد حاکم بر مسابقات بین المللی آمریکای جنوبی، جزئیات دیگری در مورد این حادثه ارائه نکرد.

کارت قرمز معادل دو بازی محرومیت بود که به معنای دو بازی اول کلمبیا در گروه H در مسابقات جهانی بود. آبادیا هم بازی مقابل را از دست خواهد داد آلمان مورد علاقه گروه H روز یکشنبه

برای پوشش ورزشی بیشتر در FOXNEWS.COM اینجا را کلیک کنید

نلسون آبادیا نگاه می کند

نلسون ابادیا، سرمربی کلمبیا، در جریان جام جهانی فوتبال زنان استرالیا، به تماشای او می نشیند. بازی نیوزلند 2023 گروه H بین کلمبیا و جمهوری کره در استادیوم فوتبال سیدنی در 25 ژوئیه 2023 در سیدنی، استرالیا. (پاتریشیا پرز فرارو/ تصاویر ورزشی اوراسیا/ گتی ایماژ)

الکسا باهر هافبک کلمبیایی گفت: «او به نوعی شبیه پدر تیم است. اما فکر نمی‌کنم این موضوع اصلاً روی ما تأثیر بگذارد.

آنجلو مارسیلیا جای آبادیا را پر می کند.

لیندا کایسدو، مهاجم کلمبیایی گفت: او همیشه آنجا بود تا بهترین شرایط را برای ما فراهم کند. او در مورد کاری که ما باید انجام می دادیم و نظم را در زمین بازی می کردیم، کاملاً واضح بود.

گزارشگر به دلیل پرسیدن سوال «نامناسب» از کاپیتان مراکش در مورد تمایلات جنسی هم تیمی‌ها مورد انتقاد قرار گرفت

لیندا کایسیدو جشن می گیرد

کلمبیا لیندا کایسدو، سمت چپ، پس از به ثمر رساندن گل دوم تیمش در جریان مسابقه فوتبال گروه H جام جهانی زنان بین کلمبیا و کره جنوبی در استادیوم فوتبال سیدنی در سیدنی، استرالیا، سه شنبه، 25 ژوئیه 2023، جشن می گیرد. (AP Photo/Rick Rycroft)

باهر گفت که این تیم در اوایل این ماه یک بازی دوستانه با چین انجام داد که آبادیا از روی سکوها تماشاگر بود.

او گفت: «این برای ما کمی غیرعادی بود، اما به غیر از آن، ما سعی کردیم همه چیز را ثابت نگه داریم.»

کایسدو در 18 سالگی یکی از نوجوانانی است که در این جام جهانی بازی می کند و در دقیقه 39 بازی روز سه شنبه گلزنی کرد. او جوانترین گلزن این مسابقات تا کنون است. او در 14 سالگی با تیم بزرگسالان کلمبیا دبیو کرد و در 15 سالگی سرطان را شکست داد و این بزرگترین تورنمنت دوران حرفه ای او است.

برای دریافت برنامه FOX NEWS اینجا را کلیک کنید

کاتالینا اوسمه گل افتتاحیه را جشن گرفت

کلمبیا کاتالینا اوسمه، سمت چپ، پس از به ثمر رساندن گل افتتاحیه روی یک ضربه پنالتی در جریان بازی گروه H فوتبال جام جهانی زنان بین کلمبیا و کره جنوبی در استادیوم فوتبال سیدنی در سیدنی، استرالیا، سه شنبه، 25 ژوئیه 2023، جشن می گیرد. (AP Photo/Rick Rycroft)

کایسدو در مورد ابیدیا گفت: “ما می دانستیم که او نمی تواند آنجا باشد، اما اطلاعاتی که او در اختیار ما قرار داد بسیار واضح بود.”

پسر آبادیا، ماریو که او نیز کمک مربی است، در نشست خبری پس از بازی به جای پدرش شرکت کرد.

ماریو ابادیا در مورد بازیکنان کلمبیا گفت: «آنها ارتباطات عالی در زمین دارند. ما در طول هفته و در تمرین کارهای خاصی انجام می دهیم و بعد آنها این را نشان می دهند.»

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *