کمیته سنا لئون بلک را در مورد مشاوره مالیاتی اپشتین تحت فشار قرار می دهد

یک کمیته سنا در حال بررسی است که آیا ۱۵۸ میلیون دلاری که سرمایه‌گذار میلیاردر لئون بلک به جفری اپستین سرمایه‌دار آبروریز برای خدمات برنامه‌ریزی مالیات و املاک پرداخت کرده است، به عنوان بخشی از تحقیق گسترده‌تر در مورد طرح‌های اجتناب از مالیات توسط افراد فوق‌ثروتمند، به عنوان هدیه طبقه‌بندی می‌شد یا خیر. طبق یک نامه ارسال شده توسط کمیته برای آقای سیاه.

علاوه بر هزینه هایی که آقای سیاه گفت که به آقای اپستین پول داده استبر اساس نامه ای که رئیس کمیته، سناتور ران وایدن، روز دوشنبه برای غول سهام خصوصی ارسال کرد، کمیته مالی سنا در حال بررسی چندین تراست است که آقای بلک برای صرفه جویی در مالیات ها و توصیه هایی که آقای اپستین در خرید آثار هنری داده است، استفاده می کند.

آقای وایدن، دموکرات اورگان، نوشت که کمیته از اطلاعاتی که آقای بلک، یکی از بنیانگذاران مدیریت جهانی آپولو، آن را تا به امروز ارائه کرده بود، ناراضی است و از او درخواست همکاری کرده است.

سناتور نوشت: «تعداد قابل توجهی از سؤالات باز در مورد طرح اجتناب از مالیات که با کمک اپستین اجرا کردید، از جمله اینکه آیا مبالغ گزاف پرداخت شده به اپستین باید به عنوان هدیه برای اهداف مالیاتی فدرال طبقه بندی می شد، باقی مانده است. هدایایی که بیش از یک آستانه سالانه ارزش دارند، مشمول مالیات فدرال از 18 تا 40 درصد هستند.

سخنگوی آقای بلک، 71 ساله، گفت که او “به طور گسترده با کمیته همکاری کرده است.” ویت کلی، سخنگوی، افزود: «معاملاتی که در نامه کمیته به آن اشاره شده از همه جهات قانونی بود. توسط شرکت های حقوقی معتبر و مشاوران مالیاتی و سایر مشاوران طراحی، بررسی و اجرا شدند. و آقای بلک تمام مالیات های بدهی به دولت را به طور کامل پرداخت کرده است.

در سال 2020، یک شرکت حقوقی دریافت که کار آقای اپستین باعث صرفه جویی 2 میلیارد دلاری در مالیات بر دارایی و هدیه برای آقای بلک و چهار فرزندش شده است. شرکت Dechert که هیئت مدیره آپولو آن را برای بررسی معاملات آقای بلک با آقای اپستین حفظ کرده بود، متوجه شد که او کار اشتباهی انجام نداده است. اقای سیاه پوش کنار رفت به عنوان رئیس و مدیر اجرایی غول سهام خصوصی در سال 2021.

طبق این نامه 16 صفحه ای، تحقیقات کمیته مالی سنا بخشی از تحقیق در مورد پناهگاه های مالیاتی است که ابرثروتمندان برای «اجتناب یا فرار از پرداخت مالیات های فدرال، از جمله مالیات هدیه و املاک» استفاده می کنند. در ماه آوریل، کمیته اطلاعاتی را از هارلن کرو درخواست کرد، یک میلیاردر توسعه دهنده املاک و مستغلات، در مورد او رفتار مالیاتی هدایایی به قاضی کلارنس توماس از دیوان عالی.

تصویر

سناتور ران وایدن، مرکز، به آقای بلک نوشت که «تعداد قابل توجهی از سؤالات باز در رابطه با طرح اجتناب از مالیات که با کمک اپستین اجرا کردید، باقی مانده است».اعتبار…هاییون جیانگ/نیویورک تایمز

آقای وایدن نامه را چند روز بعد فرستاد تایمز گزارش داد که آقای بلک، که دارایی او 9 میلیارد دلار تخمین زده می شود، از شکایت احتمالی جزایر ویرجین ایالات متحده با پرداخت 62.5 میلیون دلار جلوگیری کرده است.

توافقی که در ژانویه به دست آمد اما در آن زمان فاش نشد، ناشی از ادعاهای احتمالی مبنی بر اینکه جزایر ویرجین علیه آقای بلک در طول تحقیقات سه ساله خود در مورد عملیات قاچاق جنسی آقای اپستین که بخشی از اقامتگاه خصوصی وی در جزیره سنت توماس بود، ایجاد شده است.

بر اساس تسویه حساب، «جفری اپستین از پولی که بلک به او پرداخت کرده بود، برای تأمین مالی عملیات خود در جزایر ویرجین استفاده کرد».

آقای بلک آل بودآشنایی دیرینه اجتماعی و تجاری آقای اپستین که در سال 2019 پس از دستگیری به اتهام قاچاق جنسی فدرال خودکشی کرد. وکلای قربانیان او تخمین زده‌اند که آقای اپستین، که تحصیلات دانشگاهی را رها کرده و آموزش کمی در زمینه مالیات و املاک دارد، از 200 زن جوان، که بسیاری از آنها نوجوان بودند، سوء استفاده جنسی کرده است.

کمیته سنا در ژوئن 2022 با نامه ای به آپولو، تحقیق درباره آقای بلک را آغاز کرد و سپس از دو شرکت حقوقی بزرگی که برای آقای بلک کار می کردند، اطلاعاتی را جستجو کرد. وکلا به کمیته گفتند که او تمایلی به پاسخگویی به سؤالات در مورد پرداخت ها به آقای اپستین ندارد.

وکلای آقای بلک اطلاعاتی در مورد چندین صندوق مستمری یا GRAT ارائه کردند که در سال 2006 تأسیس شد تا او بتواند سهام آپولو را به روشی سودمند از نظر مالیاتی به فرزندانش واگذار کند – در حالی که به او اجازه می دهند از این سرمایه گذاری درآمد کسب کند. اما آقای وایدن گفت که آقای بلک اطلاعات کافی برای کمیته ارائه نکرده است تا مشخص کند آیا کار انجام شده توسط آقای اپستین یک استراتژی مالیاتی مشروع است یا خیر.

طبق گزارش دچرت، از ابتدای سال 2014، آقای اپستین ظاهراً به بازسازی تراست ها کمک کرد تا از پرداخت یک میلیارد دلار هدیه و مالیات بر دارایی به آقای بلک و خانواده اش جلوگیری کند.

GRAT یک وسیله سرمایه‌گذاری پیچیده است که به فرد اجازه می‌دهد به جمع‌آوری درآمد از انواع دارایی‌ها – از جمله سهام، املاک و هنر- ادامه دهد و سپس آنها را بدون پرداخت هدایای بزرگ یا مالیات بر املاک که معمولاً با چنین نقل و انتقالاتی مرتبط است، به اعضای خانواده تحویل دهد.

آقای اپستاین اغلب لاف زده بود که او در چنین تراست ها متخصص بود و برای کمک به تعداد کمی از افراد ثروتمند برای صرفه جویی در مالیات، هزینه های گزافی جمع آوری می کرد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *