آناهیم بزرگترین طراحی مجدد دیزنی لند در 30 سال گذشته را تایید کرد

تغییرات بزرگی در به اصطلاح شادترین مکان روی زمین در راه است.

دیروز، شورای شهر آناهیم به اتفاق آرا بازسازی گسترده دیزنی لند را تصویب کرد که امکان ایجاد جاذبه‌ها، فروشگاه‌ها و رستوران‌های جدید را در ملک موجود این تفرجگاه پارک موضوعی فراهم می‌کند. مقامات شهر گفتند که این بزرگترین تعمیرات اساسی دیزنی لند از دهه 1990 است.

تد وایت، معاون مدیر شهری و برنامه‌ریزی، حمایت از موفقیت بلندمدت دیزنی‌لند، موتور اصلی اقتصادی و بزرگ‌ترین کارفرما در آناهیم، ​​پرجمعیت‌ترین شهر اورنج کانتی، «در نهایت به درآمدهای شهری تبدیل می‌شود که به ساکنان آناهیم کمک می‌کند». مدیر، در این نشست گفت. رای رویه ای دیگر توسط شورا برای تصویب نهایی لازم است. قرار است در اردیبهشت ماه برگزار شود.

بر اساس برنامه 40 ساله، دیزنی وعده داده است که در یک دهه آینده حداقل 1.9 میلیارد دلار در این استراحتگاه سرمایه گذاری کند. ردپای این پارک موضوعی گسترش نخواهد یافت، به جز اینکه دیزنی سه خیابان عمومی را به قیمت 40 میلیون دلار از آناهیم خریداری خواهد کرد.

این پروژه ساخت جاذبه های جدید در پارکینگ دیزنی لند موجود و طراحی مجدد فضای پارک را برای ترکیب بهتر اقامتگاه، وسایل نقلیه و مغازه ها پیشنهاد می کند. جنگ ستارگان: لبه کهکشان که در سال 2019 در دیزنی لند افتتاح شد، نمونه ای از این موضوع است. نوع جدیدی از تجربه تعاملی، و مقامات دیزنی شناور اضافه کرده اند منجمد، زوتوپیا یا پیتر پن زمین هایی، مشابه آنهایی که در شانگهای، هنگ کنگ و توکیو هستند.

مقامات شهر گفتند که کار ساخت و ساز برای این پروژه به طور موقت منجر به صدا و آلودگی در آناهیم می شود. ساکنان همچنین نگرانی‌های خود را در مورد افزایش ترافیک، اجاره بهای بالاتر و هزینه زندگی بالاتر به دلیل گسترش افزایش دادند.

اما شورای شهر به این نتیجه رسید که این پروژه به دلیل رونق این پارک به اقتصاد شهر و درآمد مالیاتی که ایجاد می کند، ارزش این مبادلات را دارد. دیزنی همچنین موافقت کرده است که 30 میلیون دلار برای ایجاد مسکن مقرون به صرفه و 8 میلیون دلار برای سرمایه گذاری در پارک های شهری به این شهر اختصاص دهد.

شهردار اشلی آیتن در این جلسه گفت: “به عنوان فردی که در گذشته منتقد جدی برخی از این پروژه‌ها بوده‌ام، من واقعاً از انجام اقدامات لازم و خواندن هزاران صفحه از اسناد این پروژه شگفت‌زده شدم. نه تنها در آینده نزدیک، بلکه در دهه‌های آینده، برای جامعه ما مفید خواهد بود.»

فرماندار گاوین نیوسام صبح چهارشنبه از تصویب این طرح قدردانی کرد و گفت که این پروژه در طی چهار سال بیش از 7800 شغل از طریق ساخت و سازهای جدید و 3600 شغل در طول عملیات ایجاد می کند.

دوشنبه روز زمین است، روزی که برای نشان دادن میزان دوست داشتن محیط زیست در نظر گرفته شده است. و اگر عاشق روز زمین هستید، می توانید از کالیفرنیا تشکر کنید.

منشأ این روز را می توان به فاجعه ای در سال 1969 در سواحل کالیفرنیا جستجو کرد که به شعله ور شدن جنبش مدرن زیست محیطی کمک کرد.

من چند سال پیش در مورد چگونگی الهام بخشی کالیفرنیا برای ایجاد روز زمین نوشتم. می توانید مقاله کامل را بخوانید اینجا.


منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *