برچسب های جعلی به آشوب واقعی در جاده های آمریکا اضافه کنید

پس از شنیدن شکایات در مورد خیابان‌های پر از خودروهایی با برچسب‌های گواهینامه موقت منقضی شده، شهردار سنت چارلز، مو، از رای دهندگان خود دعوت کرد تا عکس‌هایی از پلاک‌های بد ارسال کنند. او در یک سال بیش از 4100 دریافت کرد – از شهری با 71000 نفر جمعیت.

یکی از اعضای شورای واشنگتن دی سی می‌خواهد یدک‌کشی خودروهایی با برچسب‌های تاریخ مصرف گذشته را برای مقامات آسان‌تر کند و می‌گوید که تکثیر آنها در شهر “اعضای جامعه من را دیوانه می‌کند.” تگزاس به زودی به نمایندگی ها برای صدور نیاز دارد صفحات فلزی موقت هنگامی که یک ماشین از زمین خارج می شود و برچسب های کاغذی که اغلب مورد سوء استفاده قرار می گیرند را جایگزین می کند.

سرکوب «برچسب‌های دمایی» در پاسخ به مشکلی صورت می‌گیرد که به گفته مقامات برای سال‌ها تشدید شده است، اما در طول همه‌گیری کووید-19، در کنار هرج و مرج دیگر در جاده‌های آمریکا منفجر شده است. تلفات ناشی از تصادفات اتومبیل افزایش یافت، در حالی که مرگ و میر عابران پیاده در سال 2021 به بالاترین حد خود از اوایل دهه 1980 رسید. چنین مرگ و میر اندکی کاهش یافته است، اما به خوبی بالاتر باقی مانده است سطح پیش از همه گیری در سال گذشته

افزایش پلاک های تقلبی یا تاریخ مصرف گذشته، درآمدهای مورد نیاز دولت ها را ربوده و اجرای قوانین راهنمایی و رانندگی را دشوارتر کرده است، که به نظر می رسد راننده آمریکایی بیش از هر زمان دیگری جسورتر از نادیده گرفتن آن، بخشی از فرسایش بزرگتر آداب اجتماعی است.

دن بورگمایر، شهردار سنت چارلز که شهروندان را تشویق کرد تا برچسب های منقضی شده را در حومه سنت لوئیس گزارش کنند، گفت: «از آنچه من می بینم، یک شکست واقعی در نظم و قانون خودرو وجود دارد.

بسته شدن دفاتر دولتی در طول همه‌گیری باعث ایجاد اختلال و تأخیر در عملکردهای روتین بوروکراتیک مانند پردازش ثبت نام خودرو شد و بسیاری از ایالت‌ها مهلت‌ها را تمدید کردند. در همان زمان، ادارات پلیس به دلیل کمبود نیروی انسانی و بررسی شدید پس از قتل جورج فلوید در می 2020، توقف های ترافیکی را برای تخلفات جزئی کاهش یا متوقف کردند.

جاناتان ادکینز، مدیر اجرایی انجمن ایمنی بزرگراه فرمانداران گفت: “این یکی از جنبه های یک مشکل بسیار بزرگتر است.” ما بیش از حد به مردم اجازه می دهیم تا قوانین را زیر پا بگذارند.»

برچسب های موقت در سال های اخیر در موجی از تصادفات مرگبار و جنایات خشونت آمیز دخیل بوده اند. در تگزاس، یک افسر پلیس در تعقیب و گریز با سرعت بالا جان باخت در سال 2022 هنگام تعقیب راننده ای با برچسب کاغذی جعلی. ماشین دیگری با پلاک ساختگی استفاده شد در یک تیراندازی همان سال در یک آرایشگاه دالاس.

اریک آدامز شهردار نیویورک، که در آن 16 مورد مرگ ناشی از ترافیک در سال 2021 مربوط به وسایل نقلیه با پلاک موقت بود، گفت: خودروهایی با برچسب های جعلی برای نیویورکی های بی گناه ما به سلاح مرگ تبدیل شوید.

افسران پلیس در چندین شهر به شدت شروع به کشیدن یا تهیه بلیط خودروهایی با برچسب های نامناسب کرده اند. این تلاش توسط شهروندانی که از رانندگانی که گستاخانه قانون را زیر پا می گذارند خوشحال می شوند، تشویق می شود، اما همچنین باعث نگرانی می شود که توقف ترافیک دوباره به برخوردهای خشونت آمیز بین رانندگان و پلیس تبدیل شود.

جان هالدیپور، دانشیار جامعه شناسی در دانشگاه ایالتی کالیفرنیا، لانگ بیچ، که کتابی در مورد سیاست های پلیس در برانکس نوشته است، می گوید: «نژاد دوباره نقش بازی می کند، این اجتناب ناپذیر است. “این نه تنها عاملی در احتمال اینکه چه کسی متوقف شود، بلکه در استفاده از نیروی فیزیکی پس از توقف کسی نیز خواهد بود.”

مقامات می گویند که بسیاری از پلاک های کاغذی موقت به طور غیرقانونی از طریق شبکه های فروشندگان و دلالان مشکوک خودرو به دست می آیند. برخی دیگر به طور قانونی صادر شده اند، اما صاحبان آنها برای جلوگیری از پرداخت هزینه ها و مالیات های مورد نیاز پلاک های دائمی، آنها را مدت ها گذشته از تاریخ انقضا نگه داشته اند. و برخی به سادگی تقلبی هستند که روی یک چاپگر خانگی معمولی ایجاد شده اند.

در برخی شهرها، از جمله پورتلند، اوره، حتی رانندگانی که پلاک قانونی دارند معمولاً خودروهای خود را با تاخیر ثبت می کنند. Millicent D. Williams، مدیر آژانس حمل و نقل شهر گفت: «از سال 2020، ما شاهد کاهش ثبت نام خودرو بوده ایم که بسیار فراتر از هر چیزی است که در طول تاریخ دیده ایم.

مقامات می گویند پورتلند پس از اعتراضات مربوط به مسابقه در سال 2020، توقف های ترافیکی را کاهش داد، اما شهر در حال برنامه ریزی برای استخدام چندین افسر جدید برای کمک به افزایش خودروهای فروش بلیط است، اقدامی که امیدوار است بخشی از درآمد شهری را که از ثبت نام های منقضی شده از دست می دهد جبران کند. .

برای بسیاری از ایالت ها، تنظیم برچسب های موقت یک نگرانی مبرم تر است. صدور صفحات کاغذی موقت برای برخی از نمایندگی های خودرو نسبتاً آسان بوده است و این روند را برای سوء استفاده آماده می کند.

در ایالت‌هایی مانند جورجیا و نیوجرسی، این امر منجر به صدور ده‌ها هزار برچسب موقت توسط برخی از نمایندگی‌های مبهم شده است – مقادیر بسیار بیشتر از تعداد خودروهایی که احتمالاً می‌توانستند بفروشند. تحقیق توسط Streetsblog.

مقامات می گویند که پلاک های ساختگی را می توان به رانندگان، اغلب در ایالت های مختلف، فروخت و به آنها اجازه می دهد از عوارضی اجتناب کنند و از دوربین هایی که قوانین سرعت را اجرا می کنند دوری کنند. پلاک های جعلی همچنین به رانندگان اجازه می دهد از پرداخت بیمه، هزینه های ثبت نام و مالیات اجتناب کنند.

محققان در سنت چارلز اخیراً به طور مخفیانه روی پرونده ای کار کردند که منجر به دستگیری مردی در سنت لوئیس شد که بیش از 300 برچسب موقت تقلبی تولید کرده بود که هر برچسب را به قیمت 60 دلار فروخت. پلیس در بازرسی از خانه او یک کامپیوتر، یک چاپگر و کاغذ خالی با مهر میسوری پیدا کرد. او سال گذشته به دلیل فروش ویژگی های احراز هویت تقلبی اعتراف کرد.

برخی از ایالت ها برای کاهش تقلب تلاش می کنند قوانین خود را مدرن کنند. از سال آینده، تگزاس برچسب‌های کاغذی موقت را با برچسب‌های فلزی جایگزین خواهد کرد که جعل آنها دشوارتر خواهد بود. امسال نیوجرسی محدودیت های تشدید شده در فروشندگان خودرو، شامل جریمه تا 5000 دلار برای هر بار فروشنده ای که قوانین مربوط به برچسب های موقت را نقض می کند.

در واشنگتن، برایان نادو، یکی از اعضای شورا، لایحه‌ای را پیشنهاد کرده است که به شهر اجازه می‌دهد خودرویی با برچسب‌های موقت نامناسب را یدک بکشد یا بوت کند. او گفت که بر اساس قانون فعلی، یک خودرو تنها در صورتی قابل یدک‌کشیدن است که چندین بلیت جمع کرده باشد.

خانم Nadeau می‌گوید که برچسب‌های جعلی به فرسایش گسترده‌تر ایمنی ترافیک کمک می‌کنند و به رانندگان اجازه می‌دهند از تشخیص دوربین‌های سرعت جلوگیری کنند. او گفت: «وقتی در ماشینم هستم و شخصی در حال زوم کردن است و من به صفحه نگاه می کنم، معمولاً یک برچسب موقتی است.

تگ های موقت یک نقطه دردناک خاص در میسوری هستند. کاپیتان جنیفر کرامپ از اداره پلیس شهر کانزاس گفت: “بزرگترین مسئله در جلسات اجتماعی این است که “در مورد این همه بشقاب های موقت چه کاری می توانید انجام دهید؟”

او گفت که آنها روی آن کار می کنند. در یک روز در ماه ژانویه، پلیس بیش از 100 راننده را با پلاک های موقت منقضی شده دستگیر کرد و بلیط ها را تحویل داد. ماه گذشته، ماموران بیش از 300 نفر را متوقف کردند. یک تگ موقت مربوط به سال 2015 است.

خریداران خودرو در میسوری معمولاً توسط یک نمایندگی یک برچسب موقت صادر می‌کنند و سپس چند هفته فرصت دارند تا پلاک‌های رسمی را از بخش وسایل نقلیه موتوری ایالت دریافت کنند، جایی که مالیات فروش خودروی خود را نیز پرداخت می‌کنند. پلیس می‌گوید بسیاری از مردم به جای پرداخت مالیات که مجموعاً بیش از 1000 دلار است، مایلند برای یک برچسب منقضی شده، که مجموعاً بیش از 100 دلار است، ریسک دریافت کنند.

برخی از هزاران عکسی که شهردار سنت چارلز از ساکنان دریافت کرده بود به پلیس فرستاده شد. بسیاری از خودروها در حال عبور بودند، اما زمانی که خودروهای ساکنان سنت چارلز شناسایی شدند، مأموران به بسیاری از آدرس‌های خانه مرتبط با برچسب موقت رفتند و بلیت صادر کردند.

شهردار بورگمایر نیز نقش خود را انجام داد. یک روز، او پشت ماشینی با پلاک های موقت تاریخ مصرف گذشته ایستاد و با گوشی خود عکس گرفت. راننده شیشه اش را پایین آورد و انگشت وسطش را دراز کرد. آقای بورگمایر عکس را برای پلیس ارسال کرد، اما با پیگیری ماموران، راننده از قبل مراحل دریافت پلاک مناسب را آغاز کرده بود.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *