ترامپ خواستار کاهش کمک های مالی کمپین هایی است که از نام او استفاده می کنند

ستاد انتخاباتی رئیس جمهور سابق دونالد جی. ترامپ در نامه ای به فروشندگان جمهوری خواه اعلام کرد که نامزدها تنها در صورتی می توانند از نام، تصویر و شباهت او در مواد تبلیغاتی استفاده کنند که حداقل 5 درصد از کمک های مالی دریافتی خود را به ستاد انتخاباتی آقای ترامپ ارسال کنند.

این اقدام در واقع مالیاتی را بر استفاده از برند ترامپ برای اهداف کمپین اعمال می کند. آقای ترامپ به دنبال بسته شدن بوده است یک شکاف مالی قابل توجه بین او و پرزیدنت بایدن، رقیب دموکراتش. کمپین بایدن و کمیته های سیاسی آن در پایان ماه مارس، 192 میلیون دلار پول نقد را گزارش کرد، بیش از دو برابر 93 میلیون دلار ترامپ و حزب جمهوری خواه

دانیل آلوارز، سخنگوی ستاد انتخاباتی ترامپ، در بیانیه‌ای گفت: محافظت از اهداکنندگان با دلارهای کوچک در برابر کلاهبردارانی که از نام و شباهت رئیس‌جمهور استفاده می‌کنند، مهم است.

در نامه‌ای که این هفته توسط سوزی وایلز و کریس لاسیویتا امضا شد، که خود را به عنوان مدیران کمپین مشترک معرفی کردند، کمپین همچنین اعلام کرد که در حال تشدید کنترل مواد تبلیغاتی است که از نام آقای ترامپ استفاده می‌کند و زبان تند را که در درخواست‌های کمک‌کنندگان رایج شده است، ممنوع می‌کند. مانند «پرزیدنت ترامپ به شما نیاز دارد» یا «اگر از رئیس جمهور ترامپ حمایت می کنید، اکنون مشارکت خواهید کرد».

در این نامه آمده است که دستورالعمل‌های پیام بخشی از تلاش‌هایی است که «با اهداکنندگان ما با نهایت احترام رفتار کنیم». پس از اینکه آقای ترامپ روز دوشنبه در دادگاه حاضر شد، کمپین انتخاباتی برای جمع آوری کمک های مالی به دروغ با حروف بزرگ ادعا کرد که آقای ترامپ «به تازگی از دادگاه کانگورو بایدن بیرون آمده است!» آقای ترامپ در واقع از دادگاه منهتن بیرون نرفته بود.

در این نامه افزوده شده است که اگر نامزدهایی که با آنها کار کرده اند از قوانین جدید تبعیت نکنند، کمپین فروشندگان کمپین را مجازات خواهد کرد.

در این نامه آمده است: «تکرار تخلفات منجر به تعلیق روابط تجاری با کمپین ترامپ و حزب ملی خواهد شد».

این کمپین همچنین نامزدها و کمیته های جمهوری خواه را تشویق کرد تا بیش از حداقل 5 درصد برای کمک های دریافتی را افزایش دهند.

در این نامه آمده است: «هر گونه انشعاب که بیش از 5 درصد باشد، توسط RNC و کمپین پرزیدنت ترامپ به خوبی دیده می‌شود و به طور معمول به بالاترین سطوح رهبری در هر دو سازمان گزارش می‌شود.»

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *