چگونه RFK جونیور تنها با دو رای به صندوق رأی میشیگان راه یافت

در ژانویه، زمانی که داگ درن، رئیس ایالتی حزب قانون طبیعی میشیگان، ایمیلی از یک استراتژیست ارشد کمپین ریاست جمهوری رابرت اف کندی جونیور دریافت کرد، او احساس کرد که این می تواند یک چرخش ستاره ای برای گروه سیاسی کوچک او باشد. .

به مدت 22 سال، آقای درن، یک وکیل ورشکستگی با یک دفتر کوچک در خارج از دیترویت، تقریباً به تنهایی حزب قانون طبیعی را در برگه رای میشیگان نگه داشته است. در هر دوره، حزب تعداد انگشت شماری از نامزدها را در رقابت های ایالتی مبهم برای برآورده کردن حداقل شرایط رأی گیری در میشیگان برای احزاب کوچک به راه می اندازد.

آقای درن، 62 ساله، در مصاحبه ای در روز جمعه گفت: «به این برگه رأی دسترسی داشته باشید. «زیرا روزی، نامزدی خواهد آمد که برای آن عالی خواهد بود. روزی طرف های ثالث داغ خواهند شد.»

شاید آن روز فرا رسیده باشد.

آقای کندی با دستیابی به برگه های رای در میشیگان، ایالتی که در نوسان بحرانی در انتخابات 2024 قرار دارد، عدم قطعیت جدیدی را به رقابتی که وعده می دهد یکی از رقابتی ترین رقابت های انتخاباتی ریاست جمهوری در تاریخ است، تزریق کرده است. و او این کار را بدون نیاز به جمع آوری یک امضا انجام داد، و از یک تلاش سازماندهی پرهزینه و طاقت فرسا اجتناب کرد، نه اینکه به امکان مبارزه با چالش های دادگاه برای آن امضاها اشاره کرد.

آقای کندی به طور رسمی در یک کنوانسیون کوتاه که صبح چهارشنبه در دفتر وکالت آقای درن برگزار شد، نامزد شد. تنها دو شرکت کننده آقای درن و دبیر حزب بودند.

استفانی اسپیر، سخنگوی کمپین کندی، جدول زمانی گسترش کمپین را تایید کرد و به سادگی گفت که آقای کندی و معاون او، نیکول شاناهان، “به درستی توسط حزب قانون طبیعی نامزد شده اند.”

احزاب ثالث در انتخابات اخیر توجه فزاینده ای را به خود جلب کرده اند – و مسلماً برخی از آنها را به خود معطوف کرده اند – با اجازه دادن به رای دهندگان برای ابراز نارضایتی از نامزدهای احزاب اصلی. آقای کندی روی یک نمایش قوی در این انتخابات حساب می کند زیرا نظرسنجی ها نشان می دهد رای دهندگان از گزینه های خود به شدت ناراضی هستند.

حزب قانون طبیعی در سال 1992 بر روی پلتفرمی تأسیس شد که شامل ترویج مراقبه ماورایی، استفاده مسئولانه از اسلحه، مالیات ثابت و کشاورزی ارگانیک بود. اما در طول سال ها کاهش یافته است. در انتخابات 2024، میشیگان تنها بخش ایالتی آن بود.

این روزها، حزب بیشتر شبیه ظرف خالی برای نامزدهای مستقل است، که آقای درن آن را به خودی خود یک فضیلت می‌داند – تعهدی برای دادن حق انتخاب بیشتر به رای دهندگان. در هر دوره ریاست جمهوری، نامزدهای مستقل با آقای درن تماس می گیرند و به دنبال نامزدی حزب در میشیگان هستند. در سال 2008، این نقش به رالف نادر رسید، که در انتخابات سال 2000 به عنوان یک اسپویلر دیده می شد.

آقای درن که به‌عنوان شعبده باز صحنه کار می‌کرده و همچنین یک قانون برای دستگیری رانندگی در حالت مستی دارد، وظیفه شخصی خود را فعال نگه‌داشتن حزب قرار داده است. او گفت: «من سال به سال از حضور مردم در رای گیری مطمئن می شوم.

نامزدهای قانون طبیعی، که غالباً خود آقای درن را نیز شامل می‌شدند، برای وزیر امور خارجه، کرسی‌های دادگاه عالی میشیگان، معاون فرماندار، هیئت‌های دانشگاه ایالتی و دیگران نامزد شده‌اند. ماموریت آنها ساده است: در انتخابات عمومی آرای کافی را برای حفظ حزب در انتخابات برای دوره بعدی تضمین کنند.

در میشیگان، احزاب کوچک تنها در صورتی می‌توانند دسترسی به رای خود را حفظ کنند که کاندیدای بالاترین رای آنها – برای هر دفتر در سراسر ایالت در برگه رای – مجموع رای برابر با حداقل 1 درصد از کل آرا برای برنده آخرین منشی را کسب کند. نژاد دولتی

او گفت که در ژانویه، مبارزات انتخاباتی مستقل کورنل وست با آقای درن تماس گرفت. آقای درن گفت که در شرایط عادی، آقای وست کاندیدای عالی برای حزب خود می شد.

اما روز بعد، پیشنهاد بهتری در قالب ایمیلی از سوی نیکلاس برانا، مشاور کمپین آقای کندی رسید – که آقای درن خاطرنشان کرد، ایده‌آل‌هایش با بسیاری از پلتفرم اصلی حزب قانون طبیعی، از جمله تاکید آن، همسو است. در مورد سلامتی آقای کندی، یک وکیل محیط زیست و از فرزندان یک خانواده سیاسی مشهور، همچنین یکی از چهره های برجسته در جنبش ضد واکسن و از منتقدان پاسخ به همه گیری کووید است.

وابستگی حزبی برای مبارزات انتخاباتی آقای کندی بسیار مهم است. نامزدهای مستقل بدون حمایت هیچ حزبی با مسیری دلهره آور برای حضور در انتخابات در میشیگان روبرو هستند که به امضای بین 12000 تا 60000 نیاز دارد که شامل 100 امضا از حداقل نیمی از حوزه های کنگره ایالت می شود.

کاندیداها می توانند از همه اینها صرف نظر کنند اگر توسط یک حزب کوچک با دسترسی به رای نامزد شوند. حزب فقط باید یک کنوانسیون برگزار کند، نامزدی را معرفی کند و یک گواهی را به وزارت امور خارجه میشیگان ارائه کند. آقای درن گفت که چند حسن قانونی دیگر وجود دارد – برای مثال، نامزدهای ریاست جمهوری باید فهرستی از انتخاب کنندگان ارائه دهند – اما اساساً همین است.

بنابراین، صبح چهارشنبه، آقای درن گفت، او و کاتلین اوکفورد، دبیر حزب، کنوانسیون خود را در یک ساختمان اداری کم ارتفاع در هارتلند، میش برگزار کردند.

روند رسیدگی کوتاه بود.

“او وارد شد، من گلاب را گرفتم و روی میزم زدم.” او کنوانسیون ایالتی را دستور داد، آنها گواهی پیشنهادی نامزدی را امضا کردند، او جلسه را خاتمه داد، “و من به لنسینگ رفتم و آن را ثبت کردم.”

از زمانی که کمپین آقای کندی جایگاه او را در برگه رای اعلام کرد، آقای درن تماس ها و ایمیل هایی از ایالت ها و نامزدهای دیگر ارسال کرده است. آقای درن گفت که تجدید علاقه به حزب قانون طبیعی در حال انجام است.

او گفت: «حتی صحبت از احیای فصل ملی وجود دارد.

منبع

امتیاز به این post
ری اکشن شما چیست ؟
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0
+1
0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *